Veliki val

Autor: Poslovni dnevnik , 21. travanj 2013. u 21:59
Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike

Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike.

U knjizi "Veliki val" dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist.

U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke,ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju. Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desecima različitih tvrtki.

Vidjet ćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta učinkovitiji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od tisuće svojih zaposlenika unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promijenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odjel te kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTubea, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka. 

Komentirajte prvi

New Report

Close