Najveća regionalna digitalna konferencija, Digital Takeover, u ožujku se u drugom izdanju vraća u Zagreb.
U novom izdanju konferencije sudionicima donosimo širu sliku digitalne transformacije, ali i naglašavamo važnost praćenja trendova u digitalu kako bi se izvuklo najbolje iz tog svijeta. Donosimo i nova konkretna rješenja i savjete za kreiranje održive digitalne kulture na hrvatskom tržištu, koje tek čeka “eksplozija” digitala.
Posjetitelji će iz prve ruke saznati kako se nositi sa svijetom neprestane inovacije: istraživanjem, analiziranjem i pružanjem konkretnih primjera i načina na koje je digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i “experience” ekonomija promijenila, a i dalje nastavlja mijenjati način na koji se posao odvija. Iako je digitalna transformacija zahvatila gotovo sva područja poslovanja i života, a o njoj se govori svakog dana, i dalje je izazov kako ju je moguće uspješno implementirati u kulturu poslovanja. Usmjeravamo fokus na ljudski faktor u cijeloj digitalnoj transformaciji; na koji način treba slušati korisnika i kako mu pristupati u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i praćenje navika korisnika neizbježno.
Digital Takeover pokrenut je još u ožujku 2015. kao serija manjih predavanja. Kroz više od deset događaja dosad je okupio više od 1500 sudionika. Sve je to kulminiralo najvećom regionalnom digitalnom konferencijom u ožujku prošle godine. Na konferenciji u zagrebačkom Cinestaru okupilo se više od 500 domaćih i regionalnih digitalnih stručnjaka.
Najnovije trendove i praktična znanja iz struke predstavilo je 18 međunarodnih i domaćih predavača u bogatom programu kroz 10 sati s 14 različitih predavanja, radionicama, brainsnackovima i panelom u tri dvorane, a 24sata udružila su snage s gotovo 50 partnera koji su na svoj način pomogli konferenciju i prepoznali važnost digitalne komunikacije.
Sudionici konferencije imali su priliku poslušati predavanje generalnog direktora Ubera za Srednju i Istočnu Europu, Roba Khazzama, voditelja poslovanja Vibera za Rusiju i CIS regiju, Evgeniyja Roshchupkina, Damiana Hube iz Googlea, prof. dr. Klemensa Skibickog – konzultanta u području digitalne transformacije i predavača s međunarodnim iskustvom.
Na radionicama Visokog učilišta Algebra, edukacijskog partnera konferencije, posjetitelji su saznali sve što ih zanima o upravljanju poslovanjem kroz digitalnu transformaciju i digitalnom marketingu. Program je dodatno obogatila zanimljiva panel rasprava na kojoj su sudjelovali Davor Bruketa, Davor Runje, Nina Išek Međugorac i investitor Nenad Bakić. Oni su uz moderatora Karla Stojčevića raspravljali o samom kreiranju kulture za digitalnu transformaciju unutar vlastitih kompanija.
Na konferenciji Digital Takeover 2017. dodijeljena su priznanja Business leaders predvodnicima digitalnog poslovanja u Hrvatskoj. Priznanje za najveću investiciju u digitalnu tehnologiju osvojio je Hrvatski Telekom. Meshpoint je prepoznat kao najbolji društveno-odgovorni projekt, dok je nagradu za iskorak u korištenju novih medija u komunikaciji s potrošačima osvojio HEP. Nagrada za postignuća u području razvoja “gaminga” kao izvoznog proizvoda pripala je Nanobitu, a Zagrebačka banka dobila je nagradu za svoj inovativan pristup u digitalnom oglašavanju.
I ove godine konferencija Digital Takeover powered by 24sata, Express, JoomBoos i Miss7 okupit će zanimljive svjetske predavače i vrhunske stručnjake, privući velik broj posjetitelja iz Hrvatske i regije te se udružiti s brojnim partnerima koji prepoznaju važnost digitalne transformacije za naše tržište i potiču usvajanje najnovijih svjetskih trendova.
Bogat program konferencije otkrivamo uskoro, a sve informacije i novosti o Digital Takeoveru pratite na Facebooku https://www.facebook.com/DigitalTakeoverHR i web stranici www.digitaltakeover.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu