Većina ljudi tvrdi da ih ova aktivnost čini sretnijim od odlaska na spojeve ili vjenčanja

Autor: Poslovni.hr , 29. studeni 2016. u 15:03
Foto: Press

Istraživanje provedeno među 17.000 ispitanika iz 17 zemalja otkrilo je da putovanja, od backpackinga, butik smještaja s doručkom, obiteljskog odmora u vili pa sve do egzotičnih i udaljenih destinacija većini donosi trajniji osjećaj sreće nego materijalne stvari (70%).

Kakav god odmor preferirali, luksuznu vilu s 5 zvjezdica na plaži ili šarmantan smještaj s doručkom na selu, univerzalna je istina da putovanja usrećuju ljude.

Globalno istraživanje koje je proveo Booking.com, vodeća svjetska stranica koja povezuje putnike s najnevjerojatnijim smještajnim objektima, otkriva da putovanja daju ljudima toliki emocionalni poticaj da planiranje odmora i samo putovanje smatramo važnijim za svoju sreću nego druge velike životne događaje poput dana vlastitog vjenčanja (49%), odlaska na spoj s partnerom (51%), dobivanja novog posla (50%), zaruka (45%), čak i rođenja djeteta (29%).  Nadalje, 77% ispitanika tvrdi da rezervira putovanje kada se želi razveseliti.

Istraživanje provedeno među 17.000 ispitanika iz 17 zemalja otkrilo je da putovanja, od backpackinga, butik smještaja s doručkom, obiteljskog odmora u vili pa sve do egzotičnih i udaljenih destinacija većini donosi trajniji osjećaj sreće nego materijalne stvari (70%). Navedena činjenica objašnjava zašto većina ispitanika (56%) više voli odmor od materijalnih dobara poput odjeće, nakita i gadgeta, dok gotovo polovica (48%) putovanja stavlja ispred renoviranja doma.

Emocionalni zanos koji donosi putovanje događa se u svakoj fazi procesa, od planiranja, preko rezerviranja pa sve do samog odlaska na putovanje. Faze planiranja donose trenutne navale sreće, a gotovo tri četvrtine ispitanika (72%) tvrdi da je uzbuđeno već prilikom samog istraživanja kamo otići na odmor. Više od polovice (56%) slaže se da su najsretniji kada rezerviraju smještaj, s naglaskom na automatske i trenutno potvrđene rezervacije kad je riječ o smještaju.

Podaci iz ovog novog istraživanja Booking.com-a pokazuju postojanje značajne poveznice između uživanja u samom iskustvu rezervacije i sreće tijekom samog putovanja – što znači da je jedan od najboljih pokazatelja sretnog odmora ugodan postupak rezervacije. Dobro isplanirano putovanje i jednostavna trenutna rezervacija mogu značajno povećati vašu sreću, bez obzira na to kakvo putovanje i boravak tražite. Ovo je povezano s mojim prijašnjim istraživanjem objavljenim u časopisu Harvard Business Review koje pokazuje da, za razliku od prosječnog odmora, dobro isplaniran odmor bez stresa ima 94% šanse rezultirati većom razinom energije, motivacije i sreće.”

Komentirajte prvi

New Report

Close