Prema podacima ABC Hrvatske, Večernji list ostao je najprodavaniji nacionalni dnevnik u kategoriji sedam kuna.
Tijekom 2014. te su se dnevne novine prodavala u 18,4 posto primjeraka više od svog prvog konkurenta, Jutarnjeg lista. Prema zadnjim dostupnim podatcima za listopad, prosječna dnevna prednost narasla je na čak 23,4 posto. Prednost Večernjeg lista osobito je vidljiva radnim danima, kad se u prosjeku prodavao 30,4 posto bolje od Jutarnjeg, a ponekad i 40 posto. Tijekom prošle godine najprodavanije novine u cjenovnom segmentu pet kuna su 24 sata, još jedno izdanje Styrijine kuće.
Što se tiče internetskih portala, najposjećeniji u razdoblju siječanj – studeni bili su 24sata.hr s 1,16 milijuna jedinstvenih prosječnih posjetitelja, slijedi Jutarnji.hr s 1,05 milijuna, Njuskalo.hr s 937.863, Vecernji.hr s 859.641 te Net.hr s 833.402. Od radiopostaja najviše se slušao Narodni, pa Otvoreni, Antena te nakon njih Radio Dalmacija. Od radiomreža prvi po slušanosti je Media servis, HR Mreža, Jadranska mreža te Soundset. Prema istom izvoru, najgledanija hrvatska televizijska postaja u 2014. bila je Nova TV. Prema tržišnim udjelima u razdoblju od 1. siječnja do kraja studenoga, u ciljnoj skupini od 18 do 59 godina, Nova TV je imala udjel od 22,2 posto, drugi je RTL s 15,4 posto, slijedi HRT 1 s 13,7 posto te HTV2 s 9,2 posto. Emisija s najvećom gledanosti bila je utakmica Hrvatska-Brazil sa Svjetskog prvenstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu