‘Važno je da stručnjaci za PR u tvrtki budu za stolom gdje se donose odluke’

Autor: Marta Duić , 18. prosinac 2018. u 22:00
Tijekom dvodnevne konferencije održano 10 predavanja, šest panela i 11 radionica

Komunikacija pokazuje zrelost tvrtke i razumijevanje posla usmjerenog javnosti, poruka je skupa HUOJ-a.

KOMferencija o komunikacijama, središnje stručno događanje komunikacijskih stručnjaka u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću, ove je godine okupila rekordnih 500 sudionika iz svih sfera komunikacijskog tržišta: stručnjake za odnose s javnošću, marketinške te digitalne stručnjake. Osim predstavljanja novog vizualnog identiteta, ovogodišnja KOMferencija uvela je konceptualne i sadržajne promjena.

Tako su ove godine stručnjaci za odnose s javnošću slušali goste KOMferencije – psihologe, ekonomiste, antropologe, odvjetnike, političare, urednike, novinare, menadžere i umjetnike, moderirali razgovore te zajednički donosili zaključke, što i jest uloga odnosa s javnošću. U sklopu dvodnevne KOMferencije o komunikacijama održano je deset predavanja, šest panela te 11 radionica, a otvorene su teme poput  employer brandinga, customer experiencea, agilnosti, GDPR-a, političke komunikacije, startup scene, blockchain tehnologije  te važnosti komunikacije za uspjeh tradicionalnih i novih digitalno utemeljenih organizacija.

"Generalni zaključak je da su odnosi s javnošću značajan pokazatelj uspješnosti svake tvrtke i da je važno da stručnjaci za odnose s javnošću sjede za stolom za kojim se donose odluke kako bi imali pravovremene informacije, što u mnogim korporacijama nije slučaj. Neovisno o tome kojim poslom se bavite, komunikacija je pokazatelj zrelosti tvrtke i razumijevanja poslovanja usmjerenog prema javnostima. Situacija je ista kada su u pitanju i mediji, odvjetnici, političari. Svakome je nužna komunikacija, no i način na koji se komunicira", istaknuli su iz Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Posvećenost slušanju
Paneli su okupili brojne profesije kojima su komunikacije i javno mnijenje bitan faktor u poslovanju. U održanim diskusijama menadžeri i predsjednici uprava vodećih hrvatskih kompanija iznijeli su svoje stavove o tome koliko su odnosi s javnošću presudni za uspjeh organizacije. Na konferenciji su sudjelovali i poznati odvjetnici koji su sudionicima pojasnili koliko su odnosi s javnošću bitni u njihovom poslovanju i na koje se sve načine suočavaju s javnim mišljenjem u sudskim postupcima dok se pet poznatih političara osvrnulo na to koliki dio njihovog posla čine komunikacije i je li mišljenje javnosti najvažnije za njihov uspjeh.  "Ove smo godine odlučili konferenciju posvetiti slušanju. Stručnjaci za odnose s javnošću ključna su karika u komunikacijskom lancu, no da bi mogli ponuditi pomoć, moraju razumjeti klijente i njihove potrebe.

 

Tkalac Verčić

Da bi mogli ponuditi pomoć, stručnjaci za PR moraju razumjeti klijente i njihove potrebe.

Okupivši na istom mjestu komunikacijske profesionalce, korporativne stručnjake, najbolje agencije za odnose s javnošću i klijente, pomogli smo boljem dijalogu i naravno, boljoj komunikaciji. Za napredak odnosa s javnošću ključno je brzo učenje i sposobnost brze promjene. Nadamo se da je i ova konferencija bila korak u tom smjeru", izjavila je prof. dr. Ana Tkalac Verčič, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Program KOMferencije imao je četiri ključna panela koji su okupili stručnjake iz profesije kojima su komunikacije i javno mnijenje važni.

Pet poznatih hrvatskih odvjetnika –  Jadranka Sloković, Čedo Prodanović, Ljubo Pavasović Visković, Mako Kallay i Ivo Farčić govorili su o tome koliko se njihova posla odvija izvan sudnice i moraju li se boriti s javnim mišljenjem u sudskim postupcima. Pet poznatih političara – Anka Mrak Taritaš, Ivana Ninčević Lesandrić, Biljana Borzan, Boris Miletić i Dario Hrebak osvrnuli su se na to koliki dio njihova posla čine komunikacije i je li mišljenje javnosti najvažnije za njihov uspjeh.  

Očekivanja menadžmenta
Pet direktora tvrtki – Fabris Peruško (Agrokor), Dinko Lucić (PBZ), Viktor Pavlinić (Tele2), Damir Vanđelić (Croatia Osiguranje) i Davor Tremac (Uber) iznijelo je svoja stajališta o tome smatraju li odnose s javnošću važnima za uspjeh organizacije i tko je kriv kad komunikacija završi loše. Pet urednika – Boris Trupčević (Styria), Miran Pavić (Telegram grupa), Silvija Londero (Media servis), Tihomir Ladišić (N1) i Marko Matijević (srednja.hr) komentiralo je koliko je njihov posao pod utjecajem odnosa s javnošću i što to znači za budućnost medija.

Održan je niz formata koji su izazvali velik interes sudionika poput panela Trebaju li robne marke kreiranje sadržaja za društvene mreže prepustiti digitalnim kreatorima?, panela Etika ili patetika, pitanje je sad?, panela In(DIREKT)no – Macan i Skoko vs. Šprajc tijekom kojeg su Božo Skoko i Krešimir Macan ispitivali Zorana Šprajca, a tražilo se mjesto više i za panel Dvojica bivših rivala bez dlake na jeziku koji je moderirala Kristina Laco.

Poseban interes sudionici su iskazali za razgovor s Borisom Drilom (HT) koji je moderirala Ana Tkalac Verčič, a bilo je govora o tome kako se upravlja promjenama i uspijevaju li zadržati predvodnički položaj te koja su očekivanja menadžmenta od korporacijskih komunikacija te razgovor Davora Huića s guvernerom Hrvatske narodne banke Borisom Vujčićem. 

Komentirajte prvi

New Report

Close