‘Vaše tržište kapitala raste, želimo ispričati tu priču’

Autor: Poslovni dnevnik , 28. srpanj 2022. u 22:00
Nick Edwards, izvršni producent na Bloombergu/Nikola Rudić

Nick Edwards, izvršni producent na Bloombergu, o publici koju cilja regionalna platforma, ulaganjima i specifičnostima tržišta na koje su ušli.

Bloomberg Adria nova je regionalna mreža poslovnih vijesti u jugoistočnoj Europi. Namijenjena je publici u pet zemalja s poslovnim i financijskim vijestima, pokrivenošu tržišta i stručnim analizama na više jezika.

Kako bi odražavala istinski regionalnu prirodu mreže, Bloomberg Adria ima središta i televizijska i digitalna redakcije u Beogradu, Ljubljani, Sarajevu, Skoplju i Zagrebu.

“Uz prepoznatljive, lokalno proizvedene vijesti iz cijele regije, mreža će iskoristiti i globalne resurse Bloomberga za širu sliku. Živimo u globaliziranom gospodarstvu i ono što se događa na drugoj strani planeta ima utjecaja i ovdje. Stoga je iskoristivost stručnosti Bloombergovih 2700 globalnih novinara i analitičara vrlo moćna stvar.”, kaže Nick Edwards, izvršni producent na Bloombergu te dodaje: “Bloomberg je jedno od imena u vijestima kojima se najviše vjeruje. Ističemo se jer su strogo novinarstvo, beskompromisne uredničke vrijednosti i izvještavanje utemeljeno na čvrstim podacima utkani u Bloombergovom DNK”.

Na koju publiku ciljate? Točnije, na koliki doseg računate u državama na koje ciljate?
Bloomberg Adria bavi se pametnim idejama i novim perspektivama, tako da će naša ciljna publika biti oni koji traže potpuno novu, nepristranu medijsku ponudu. Naš cilj je biti glavno odredište za rastuću zajednicu poslovnih profesionalaca u regiji, ali se nadamo da će naš sadržaj također imati i širu publiku.

O kolikoj investiciji točno govorimo?
Bloomberg Adria trenutačno zapošljava više od 100 novinara, komentatora, analitičara i drugih stručnjaka na pet regionalnih tržišta. Izgradili smo nove televizijske studije i redakcije kako bismo na svako od tržišta imali sadržaj na lokalnom jeziku. Sretan sam što mogu reći da je dugoročno ulaganje u ovaj projekt značajno.

Bloomberg Media ovu suradnju s Telekomom Srbija vidi kao izvrsnu priliku da naše izvještavanje prenesemo u dinamičnu, brzo rastuću regiju s partnerom koji je predan najvišim uređivačkim i produkcijskim standardima i koji vidi komercijalni potencijal u takavom pothvatu.

Možete li usporediti tržišta susjednih država i publiku? Koje su sličnosti, a koje razlike?
Zaista vjerujem da sadržaj Bloomberg Adrije nadilazi granice. Naša ciljna publika je regionalna poslovna zajednica. Također se nadamo da će Bloomberg Adria biti odredište i za znatiželjne, angažirane ljude koji pomno prate poslovne i financijske trendove koji oblikuju gospodarstvo regije.

Naravno, Bloomberg Adria mora imati prepoznatljiv regionalni ton i fokus. Pod tim mislim da mora biti relevantan za regiju pa ćemo u određenoj mjeri lokalizirati ponudu.

Gdje vidite najveće izazove, a gdje prilike?
Ključni dio Bloombergove globalne pokrivenosti je izvještavanje o tržištima kapitala diljem svijeta. U ovoj regiji ta tržišta imaju puno kraću povijest u usporedbi s europskim i američkim tržištima. Kao rezultat toga, većina burzi ima samo mali broj uvrštenih tvrtki i relativno malo dionica promijeni vlasnika tijekom tipičnog trgovinskog dana.

Budući da su ih mnogi mediji zanemarili, ljudi ih ne prate uvijek pažljivo i, budući da ne ulažu, nisu posebno zainteresirani. Pored toga, ta tržišta, poput hrvatske burze, rastu i mi imamo priliku ispričati tu priču o rastu i posebno smo u dobroj poziciji za to.

Sada kada ste ekipirani, na kojem tržištu je bilo najteže stvoriti tim?
Kada postavljamo kanale bilo gdje u svijetu, od članova našeg tima tražimo tri glavne kvalitete: snažnu novinarsku prošlost, strast za poslovanje i financije i, na kraju, dobro poznavanje engleskog jezika jer je to primarni jezik na kojem se Bloombergove vijesti i analiza objavljuju.

Prema mom iskustvu, na drugim tržištima može biti prilično teško dobiti sve ove okvire, ali u ovoj regiji smo otkrili obilje kandidata s pravim vještinama i iskustvom.

Komentirajte prvi

New Report

Close