Uvodnik Veljka Barbierija: Gastronomski i poslovni duh u seoskim domaćinstvima

Autor: Veljko Barbieri , 31. ožujak 2014. u 08:00
Veljko Barbieri (Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL)

Organizatori i sponzori Gastrofeja 2014. odlučili su putem elektronskog glasanja izabrati 8 najboljih Seoskih domaćinstava.

Tradicija se nastavlja. Nakon što su u Organizaciji Poslovnog dnevnika i PBZ- carda kao glavnog sponzora, članovi naših stručnih žirija, kroz dvije godine svoga rada, uspjeli posjetiti 42 najbolja restorana, koji osim gastronomske ponude zadovoljavaju i stroge poslovne kriterije, u Zagrebu i cijeloj Hrvatskoj, doslovce od Hrvatskog juga preko Dalmacije, Istre, Središnje Hrvatske, Zagreba, Međimurja, Varaždinštine, Slavonije i krajnjeg Hrvatskog istoka, i na koncu izabrati pobjednike Gastrofeja 2012. i 2013., među najboljim nominiranim poslovnim restoranima koji su svi od reda zadovoljili visoke kriterije, kreće novo gastronomsko nadmetanje, Gastrofej 2014. Što ovogodišnje takmičenje čini posebnim je činjenica da organizator i sponzori kreću u potragu za najboljim hrvatskim Seoskim domaćinstvom.

Ugostiteljskim i ruralnim ambijentom koji zadovoljava sve odrednice poslovnog i gastronomskog utočišta. Od mogućnosti održavanja svakodnevnih, ali i višednevnih okupljanja poslovnih ljudi, organiziranih team buildinga, do opuštajuće rekreativne atmosfere i naravno izvorne domaće gastronomske i enološke ponude , koja oplemenjuje ozbiljne poslovne domjenke i projekte.

Kako je ovaj vid poslovne turističke i gastronomske ponude u Hrvatskoj sve zastupljeniji, organizatori i sponzori Gastrofeja 2014. odlučili su putem elektronskog glasanja izabrati 8 najboljih Seoskih domaćinstava koji će konkurirati za ovu već tradicionalnu i prestižnu nagradu. Stručni će žiri obići izabrane kandidate koji su se izdvojili kako vlastitom razinom ponude, opremljenošću svom potrebnom tehnikom za održavanje nekog poslovnog okupljanja, kategorizacijom i kvalitetom smještaja i nadasve razinom svojih kulinarskih i gastronomskih dometa i jelovnika pripremljenih od vlastitih, pretežito organski uzgojenih namirnica, što je danas već uvriježeni gastronomski trend planetarnih razmjera. Naravno, svako od Seoskih domaćinstava u konkurenciji mora ujedno biti prihvatno mjesto PBZ-carda i kartičnog načina plaćanja American express karticom. S druge strane Poslovni dnevnik će iscrpnim objavama u svom dnevniku i na svojim portalima, izvještavati o tijeku Gastrofeja 2014, a žiriranje nominiranih Seoskih domaćinstava, od strane stručnog žirija, popratiti i prigodnim tekstovima, fotografijama prostora i jela, na stranicama Poslovnog dnevnika.

Došlo je dakle vrijeme da krenemo u potragu za najboljim u konkurenciji hrvatskih Seoskih domaćinstava u ovogodišnjem Gastrofeju 2014.       

Komentirajte prvi

New Report

Close