Nielsen, globalna tvrtka za upravljanje učinkom koja pruža cjelovit uvid u ono što potrošači gledaju i kupuju, krajem listopada objavila je da planira iskoristiti svoju tehnologiju Portable People Meter (PPM) i paneliste za mjerenje gledanosti nacionalnih televizijskih kuća izvan kućanstava. Klijenti koji su se pretplatili na ovu uslugu će dobivati procjene publike koje su kombinacija gledanosti televizije u kućanstvima na temelju Nielsenovog panela gledanosti nacionalnih televizija i gledanosti izvan kućanstava na temelju svojih PPM panela.
˝ESPN je s Nielsenom započeo suradnju prije 20 godina i bio predvodnik prve iteracije TV mjerenja izvan kućanstava. Ovo novo unapređenje koje koristi pasivnu tehnologiju u stvarnom vremenu, predstavlja značajan korak naprijed. Znamo da se ESPN gleda doslovno svugdje gdje postoji ekran – od sportskih barova i teretana, do hotela i radnih mjesta. Dok su C3 i C7 korisni za mjerenje gledanosti catch-up usluge u kućanstvima, ova nova usluga daje nam mogućnost praćenja gledanosti izvan kućanstava upravo u trenutku u kojem se događa i pomaže nam povećati snagu i isporuku sportskih prijenosa uživo, prenoseći istovremeno oglašivačima informacije o za njih vrijednim segmentima publike", izjavio je Artie Bulgrin, viši potpredsjednik ESPN-ovog odjela Global Research & Analytics.
Jedinstvena usluga
Usluga će pružiti podatke o gledanosti i programskih sadržaja i promidžbenih poruka (C3/C7) za +7 dana vremenski pomaknutog pregledavanja. Nielsen očekuje da će novu uslugu pokrenuti u travnju 2017. godine s podacima od siječnja 2017. Podaci od rujna 2016. do siječnja 2017. bit će dodani ubrzo nakon pokretanja. Nielsenovo pokretanje usluge mjerenja gledanosti nacionalnih televizija izvan kućanstava još je jedan primjer predanosti tvrtke mjerenju ukupne gledanosti svugdje i na svakoj platformi na kojoj gledatelji gledaju sadržaj. Korištenje PPM uređaja koji panelisti nose gdje god da idu, Nielsenu omogućuje mjerenje TV gledanosti na mjestima kao što su restorani, barovi, čekaonice i zračne luke.
Gledanost izvan kućanstava temeljit će se na podacima od više od 75.000 PPM panelista diljem 44 lokalna tržišta, omogućujući Nielsenu projekcije gledanosti kod više od polovice populacije SAD-a."Kao vodeća medijska tvrtka s raznolikim portfeljom brendova, Turner je svjestan da današnja mjerenja gledanosti zahtijevaju stalne inovacije kako bi se pratio potpun opseg ponašanja publike. Za brendove kao što su CNN i Turner Sports s ogromnom i vrlo vrijednom publikom izvan kućanstava, moramo biti u stanju izmjeriti konzumaciju bez obzira na platformu, ekran ili lokaciju. U suradnji s Nielsenom bili smo prvi korisnici PPM tehnologije na tržištu za rješenja mjerenja izvan kućanstava prilagođena za CNN. Nielsenova nova usluga mjerenja gledanosti nacionalnih televizija izvan kućanstava pomoći će nam unaprijediti ove mogućnosti", rekao je Howard Shimmel, direktor odjela za istraživanje u tvrtki Turner.
Širok spektar usluga
Iako će se ova nova ponuda pokrenuti kao samostalna usluga, Nielsen planira u kasnijoj fazi mjerenje gledanosti izvan kućanstava inkorporirati direktno u svoja aktualna mjerenja gledanosti nacionalnih televizijskih kuća. Inače, segment Nielsen Watch klijentima iz područja medija i oglašavanja pruža usluge mjerenja ukupne gledanosti za sve uređaje na kojima se konzumiraju video, audio i tekstualni sadržaji. Segment Buy proizvođačima robe široke potrošnje i maloprodajnim trgovcima nudi jedini globalni pregled mjerenja učinka maloprodaje. Integracijom podataka iz svojih segmenata Watch i Buy, Nielsen klijentima pruža i analize koje pomažu u poboljšanju učinkovitosti te ima podružnice u više od 100 zemalja i pokriva više od 90 posto svjetske populacije.
Nova mjerenja
Za kupce i prodavače
Klijentima pretplaćenim na uslugu planiraju osigurati pojedinačne dnevne podatke o gledanosti programskih sadržaja i promidžbenih poruka na tjednoj bazi. "Mjerenje toga gdje potrošači gledaju sadržaj, bez obzira na platformu i lokaciju, srž je Nielsenove usluge Nielsen Total Audience, a to uključuje i gledanost izvan kućanstava. To omogućuju i kupcima i prodavačima razumijevanje inkrementalnog dosega promidžbenih poruka˝, kaže Sara Erichson, izvršna potpredsjednica Nielsen Client Solutions and Audience Insights.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu