Hrvatska medijska kompanija ZIMO Digital koji su ujedno i vlasnici tehnološkog bloga ZIMO, postala je 100 postotnim vlasnikom portala Facebook Hrvatska, neslužbenog bloga o najvećoj društvenoj mreži na svijetu.
Ovo je prva akvizicija ZIMO Digitala koji širi svoju mrežu medija među kojima se trenutno nalaze dva portala, www.zimo.co — blog tehnološki usmjerenog karaktera te sada i Facebook Hrvatska (www.facebook-hrvatska.com) na kojem će se moći pratiti sve vijesti vezane uz najveću društvenu mrežu.
"Preuzimanje bloga Facebook Hrvatska od strane ove mlade i perspektivne grupe stručnjaka samo pokazuje da je ZIMO Digital jedna vrlo lukrativna domaća kompanija koja se od uspješnog startupa razvila u ozbiljnog tržišnog konkurenta koji okuplja vrhunske stručnjake iz IT industrije", poručuju iz Zima.
“Facebook Hrvatska je vrlo značajan i perspektivan portal koji se već profilirao kao izvor informacija o danas već neizostavnoj društvenoj mreži – Facebook. Svi mi želimo znati novosti vezane uz ovu društvenu mrežu, što nas čeka u budućnosti, kako osmisliti uspješne kampanje, kako upravljati podacima koje nam prikuplja Facebook, postavke privatnosti, otvaranje novih profila i stranica i sl. Ovaj portal se vrlo snažno nadopunjuje na naš ZIMO koji je već prepoznat kao jedan od vodećih portala kada govorimo o tehnologiji, lifestyleu i društvenim mrežama.” — istaknuo je direktor ZIMO Digitala Saša Fišter.
Facebook Hrvatska će se i dalje baviti temama koje će u potpunosti biti posvećene i usmjerene na Facebook i njegovo značenje u današnjem svijetu online komunikacije. Sve zanimljivosti vezane uz Facebook mogu se pratiti na službenoj stranici bloga www.facebook-hrvatska.com te na ostalim navedenim linkovima društvenih mreža:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nisu mi jasne kompanije koje uzimaju ‘stručnjake’ da im vode Facebook stranice. Tako nešto krajnje jednostavno ne znati je znak da kompanija nema pojma o modernim tehnologijama što je veliki problem
“Medijska kompanija Zimo…”
U 2012. imali promet od vrtoglavih 7 000 kuna…
Uključite se u raspravu