“Ultra je od početka shvatila da moć festivala dolazi iz njenih digitalnih kanala”

Autor: PD i VL native tim , 18. prosinac 2019. u 09:14
Branimir Karačić, direktor digitalne marketinške agencije envy

Envy je digital first agencija, u odnosu na podosta marketinških agencija koja digitalne usluge pruža kao ‘jednu od usluga’.

S Branimirom Karačićem, direktorom digitalne marketinške agencije envy, razgovarali smo o prednostima i nedostacima koje donosi digitalni marketing, suradnji s Ultra Europe festivalom, digitalnoj transformaciji i planovima agencije.

Kada je i s kojim ciljem osnovan Envy? Što se tijekom godina mijenjalo i kakve sve danas usluge nudite u svom portfelju?
Envy agencija je osnovana 2013. godine, sinergijom između envy GmbH i MPG d.o.o. Kako su i envy GmbH i MPG prvenstveno event i promo marketinške agencije, s obzirom na sve bitniju ulogu digitalnog marketing u marketinškom mixu, nastala je ideja o otvaranju Envy Croatia ureda, kao full service digitalne marketinške agencije.  Tijekom godina smo tu i tamo malo 'lutali' po pitanju usluga, tražili svoje mjesto pod suncem no s ponosom sad možemo reći da je envy full service digitalna marketinška agencija koja pruža usluge upravljanja društvenim mrežama, oglašavanje putem digitalih kanala – od oglašavanja putem društvenih mreža, preko Google platforma sve do media buyinga na online platformama, dizajn i razvoj web stranica te aplikacija, influencer i newsletter marketing, kreiranje online marketinških strategija te foto i video produkcije – odjela koji smo uspješno samostalni razvili od 2016. godine do danas zbog svekolike potrebe klijenata za novim, svježim sadržajem prilagođenim za digitalne platforme. Moja malenkost je u envy redovima od samog početka.

Kako nastojite ostati konkurentni i što vas izdvaja na zahtjevnom tržištu vezanom uz digitalni marketing?
Kvaliteta iznad svega. Spajanjem emocija putem 'offline' doživljaja sa dosegom putem online kanala. Envy je digital first agencija, u odnosu na podosta marketinških agencija koja digitalne usluge pruža kao 'jednu od usluga'. Takav pristup nam omogućava potpuno fokus na kvalitetu usluga koje pružamo te da imamo result oriented pristup. Jer jedan od glavnih prednosti digitalnog marketinga u odnosu na druge, klasične oblike marketinga, je upravo činjenica da je sve mjerljivo, može se pratiti cjelokupni proces kupca kroz nekoliko faza. Ulažemo konstantno u naše kolege sa edukacijama i slično, tako da budemo u mogućnosti pratiti sve trendove i dinamičnu evoluciju digitalnog marketinga. To nam omogućuje da budemo proaktivni prema našim klijentima i kao što kaže naš slogan – 'Always ahead' – uvijek smo korak ispred ostalih. Bez kvalitetnih ljudi, nema mogućnosti za rastom i uspjehom. Iz godine u godinu rastemo po pitanju svih bitnih poslovnih parametara – prihodi, profit, broj zaposlenih – korak po korak. I ne namjeravmo stati.

Upravo vi stojite iza Ultra Europe Festivala što se tiče digitalne prisutnosti. Kako ste polučili takav uspjeh, što je bilo ključno za dolazak i kakva se priča krije iza tolikog rada?
Ultra Europe je naša beba. S našim najdugovječnijim klijentom iz godine u godinu pokazujemo kvalitetu rada naše agencije. Ultra Europe je od početka shvatila da moć i fokus ovakve vrste festivala dolazi iz njenih digitalnih kanala – ako pričamo o promociji istoga, stvaranju baze kupaca i lojalnih posjetitelja.  Ultra je jedan od onih klijenata koji nam je dao 101% svog povjerenja a mi to spremno vraćamo iz godine u godinu s kontinuiranim rastom dosega na svjetskoj razini, povećanja prodaje ulaznice i kvalitetnim prikazivanjem naše destinacije – Hrvatske – kao jedinstvenim faktorom iskustva poput Ultra Europe festivala. Neki podaci na koje smo itekako ponosni je da, unatoč tome što je Ultra Europe čak 14 godina mlađa od svoje 'majke' Ultra Music Festivala koja se od 1999. godine organizira u Miamiu, svake godine prodamo ulaznice u preko 140 zemalja diljem svijeta (u odnosu na 80 od strane Ultra Miamija). Također, naša zajednica na društvenim mrežama je druga najveća u Ultra obitelji (od preko 20 zemalja) unatoč činjenici da je po stanovništvu, Hrvatska jedna od manjih zemalja iz Ultra obitelji

Kad se već dotičemo teme digitalnog marketinga, što on konkretno znači, kako je na dobar i loš način utjecao na poslovanje ne samo tvrtki u ovoj domeni, već i na ostale tvrtke u ostalim sektorima?
O digitalnom marketingu se više ne može pričati kao nešto što dolazi. Digitalni marketing je naša sadašnjost i budućnost. Digitalni marketing je otvorio puno vrata i sigurno je da će nastaviti u tom smjeru. Skupa s razvojem tehnologije je najveći 'disrupter' u bliskoj prošlosti poslovnog svijeta. Od toga da je omogućila mnogim tvrtkama da svoje usluge/proizvode oglašavaju na puno širem tržištu od samo domaćeg (međunarodna prisutnost) za puno manji trošak od ostalih kanala uz alate pomoću kojih mogu detaljno targetirati s puno custom parametara do sad neviđenim, do toga da uz pomoću digitalnih alata ili ono što se zove digitalnom transformacijom su sebi omogućile optimizaciju jako puno poslovnih procesa. To rezultira uštedom vremena, automatizaciju procesa, analizu učinkovitosti na jednoj puno višoj razini nego što smo prije mogli imati. Imamo jako puno kvalitetnih primjera kako je tehnologija kvalitetno utjecala na mnoge industrije i tu postoji još puno prostora za napredak, pogotovo na našem domaćem tržišu. Ne treba naravno bježati i od potencijalnih negativnih utjecaja koje su sve te nove mogućnosti donijele. Nedavno objavljen dokumentarac na Netflixu npr. pokazuje na koji način se manipulacijom korisnika te 'fake news' pristupom moglo utjecati na jako bitne političke i ekonomske promjene na svjetskoj razini. Kao i sa svime u životu i svijetu, resurse koje su nam digitalni marketing omogućile treba koristiti na pravilan način i za prave svrhe. Data kontroling kao jedan od faktora će postati sve bitniji i biti će zanimljivo pratiti daljnji razvoj istoga.

Je li u Hrvatskoj priča o digitalnoj transformaciji i digitalnom marketingu samo priča ili zbilja realnost; kako stojimo po tom pitanju?
Dolazimo, polako ali sigurno, do toga da postaje realnost. Kao i u svemu, nažalost, trebalo nam je malo duže od nekih drugih tržišta. Neki to smatraju normalnim, ja osobno to smatram neutemeljenim alibijem. Imamo primjere jako kvalitetnih domaćih poduzeća koje su se bacile 'glavom' u smjeru digitalnog marketinga, developmenta, produkcije, tehnologije i ne samo da uspješno posluju na području RH već uspješno izvoze svoj proizvod na nekim naprednijim tržištima poput SAD-a, Njemačke i slično.Osobno smatram da ponajviše kaska državni aparat i da bi trebali imati puno više sluha za optimizacijom svog rada putem svih mogućnosti koje im tehnologija i digitalni alati pružaju.

Koliko trenutačno zaposlenih imate, je li riječ o uglavnom mladom kolektivu? 
Trenutno naš tim čini 11 mladih, poduzetnih i profesionalnih zaposlenika te pet vanjskih suradnika s kojima surađujemo na području produkcije.Zanimljivost envya je da smo do sad imali i nekoliko 'internacionalaca' – iz Belgije, Kanade i SAD-a.Već imamo i plan proširenja našeg kolektiva na 15 ljudi jer bez ulaganja u kolektiv, kvaliteta i daljnji rast će izostati.

* Sadržaj omogućio envy

New Report

Close