U tijeku su lastminute prijave za seminare u travnju.
- 24.4.2018. Telefonska komunikacija – Teški sugovornici i nezadovoljni klijenti
- 25.4.2018. Tko je vaš klijent i što očekuje
- 26.4.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
- 27.4.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom
Rezervirajte svoje mjesto.
Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
KRATAK SADRŽAJ SEMINARA:
24.4.2018. Telefonska komunikacija – Teški i nezadovoljni sugovornici
Na edukaciji ćemo naučiti:
postaviti cilj telefonskog razgovora
telefon(iranje) kao prodajni alat
kako komunicirati sa „teškim“ sugovornicima
Verbalne i neverbalne poruke – stresori
Kako dobiti preciznu informaciju?
Što žele nezadovoljni klijenti
Pregovaranje sa klijentom putem telefona
Kreiranje rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
Uloga aktivnog slušanja
Rješavanje problema i zaključivanje komunikacije
Zadovoljstvo uslugom
Up sell i/ili Cross sell – za i protiv
25.4.2018. Tko je vaš klijent i što očekuje
Na edukaciji ćemo naučiti:
Tko je vaš klijent i što očekuje
Kako prepoznati potrebe i očekivanja klijenata
Tajne profesionalne prodaje
Što prodajemo (kako postići up selling)
Koje tehnike i pristupe koristiti
Praktična radionica
26.4.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
Na edukaciji ćemo naučiti:
• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja
27.4.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom
Na edukaciji ćemo naučiti:
kako učinovito rukovoditi zaposlenicima
koje stilove vođenja razlikujemo
što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
delegiranje kao alat razvoja članova tima
što (ne) treba delegirati, kako i kada?
proces delegiranja, prepreke i tipične greške
upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku
Detaljan sadržaj svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu