Franck je predstavio svoju Kava&Kava platformu, marketinšku i tehnološku inovaciju namijenjenu ugostiteljskim objektima i njihovim gostima.
Riječ je o promotivno-komunikacijskoj platformi koja, pomoću aplikacije za pametne telefone, integrira društvene mreže, ugostiteljske objekte i mobilne uređaje. Franck tako, kako tvrde, postaje prva kompanija na europskom tržištu hrane i pića koja svojim partnerima u ugostiteljstvu nudi inovativno rješenje za učinkovitu komunikaciju s gostima, program vjernosti i unapređenje poslovanja.
Cjelokupan projekt – od inicijalne ideje Francka do finalnog rješenja, predstavili su voditelji tima odgovornog za realizaciju – Dražen Posavčević, brend menadžer iz Francka te Nikola Vrdoljak, stručnjak za digitalne komunikacije.
Lansiranjem Kava&Kava platforme Franck svojim partnerima – ugostiteljskim objektima – nudi besplatan alat za promociju i direktnu komunikaciju s gostima kroz oglašavanje promotivnih akcija, posebnih ponuda i različitih događanja koja organiziraju. Osim toga, daje im mogućnost kreiranja vlastitog programa vjernosti odnosno sustava nagrađivanja svojih redovitih gostiju, prednosti postojećeg Franck programa vjernosti, vlastitu web podstranicu na www.kavakava.hr te priliku za dodatnu promociju na društvenim mrežama (Facebook, Twitter).
Bitno je naglasiti da nagrade i akcije iz programa vjernosti koje Kava&Kava partneri nude i komuniciraju, ne moraju biti vezane isključivo uz ponudu Francka, već ugostitelji platformu mogu koristiti za promociju svoje cjelokupne ponude i aktivnosti, ističu iz te kompanije.
Franck na ovaj način, kažu u priopćenju, podržava svoje partnere iz HoReCa kanala, odnosno male obrte i poslovne subjekte – kafiće, restorane, klubove – omogućavajući im da uz minimalna ulaganja osmisle program vjernosti i aktivnosti kako bi zadržali postojeće i privukli nove goste u svoj
lokal te u konačnici povećali promet i prihode. Partneri kroz ovu platformu također mogu prikupljati i pratiti statistiku o promotivnim aktivnostima te sukladno rezultatima, prilagođavati sadržaje i ponudu kafića željama svojih gostiju.
„Kava&Kava platforma nastala je temeljem naše želje da, kao lider u espresso kategoriji, pružimo još veću podršku svojim partnerima u HoReCa kanalu te da njihove goste, odnosno naše krajnje potrošače, dodatno nagradimo za vjernost. Ugostitelji su odmah prepoznali prednosti i promotivni potencijal koji im na ovaj način pružamo pa se platformi u vrlo kratkom roku priključilo više od 700 lokala, a smatrphone aplikaciju i prije službenog predstavljanja preuzelo je oko 3000 korisnika “, istaknuo je Dražen Posavčević, brend menadžer iz Francka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu