U sklopu Dana komunikacija koji će se održati 15. do 18. svibnja u Rovinju i ove se godine dodjeljuju nagrade Mixx i IdejaX.
44tisuće
radnika globalno zapošljava tvrtka Nike
Nagrada Mixx dodjeljuje se za najbolje digitalne kampanje, a za nju ove godine konkurira 60 radova. Za nagradu X natječu se 123 rada, a ova se nagrada dodjeljuje najboljim kreativnim dostignućima bez obzira na vrstu medija. Kod natjecanja Ideja X najveći broj prijava je zabilježen u kategorijama: Telekomunikacijske usluge, Samopromocija i korporativne komunikacije, te Najbolja cjelovita kampanja. Radove je prijavilo 36 agencija koje su radile na kampanjama za 74 različita oglašivača. Pristigle radove komentirao je Jakov Vilović, predsjednik žirija nagrade X: "Osim poslovično kreativnih kategorija samopromocije i društvenih akcija, ove godine imamo hrabrih i zanimljivih radova gotovo u svim kategorijama tako da je žiriranje bilo pravi izazov i užitak."
Prijave za nagradu Mixx
Za nagradu Mixx ove godine bori se 19 agencija koje su prijavile radove za 42 oglašivača. Kategorije s najviše prijavljenih radova su Brand Awareness Campaign, Website, Content Marketing and Social Media. Predsjednik žirija nagrade Mixx Vanja Bertalan je izjavio: "Zadovoljan sam ovogodišnjim natjecanjem na koje su prijavljeni neki zaista zanimljivi i kvalitetni radovi. Ove godine smo uveli novu kategoriju 'Content Marketing & Social Media' koja je debitirala s najvećim brojem prijavljenih radova od svih kategorija – tako da je to bio pun pogodak." Posljedni predavač Dana komunikacija kojeg u Poslovnom dnevniku predstavljamo je Clinton Shaner, nagrađivani je dizajner i voditelj je odjela za grafički identitet grupe Nike.
Bertalan
Prijavljeni su neki zaista zanimljivi i kvalitetni radovi
Svojim iskustvom razvija i vodi brigu o brendu pokušavajući maksimizirati njegove potencijale za buduće generacije. Zbog toga usko surađuje s institucijama kao što su Michigan State University, Arizona State University, Duke University, University of Florida, University of Missouri, Purdue University, Utah State University i Oxford University. Diplomirao je likovne umjetnosti s naglaskom na oglašavanje i grafički dizajn na School of visual arts u New Yorku. Prije dolaska u NIKE, stvarao je inovativna rješenja za klijente kao što su Coca-Cola, Tihany dizajn, Rockport Publishers, Target, The Broadmoor Hotel Le Cirque, The New York Times, United Healthcare i Tesco. Dobitnik je priznanja Graphis, STEP, Metropolis i Art Director's Club.
Vilović
Žiriranje radova je bilo pravi izazov i užitak
Brendiranje sportske obuće
Na Danima komunikacija Shaner će održati predavanje Brend identitet, moderni sport i inovacije. Govorit će o procesu razvoja identiteta brenda u svijetu modernog sporta s upornim i nemilosrdnim naglaskom na sportaše i inovacije. Tvrtka Nike, Inc. je vodeći svjetski inovator u proizvodnji sportske obuće, odjeće, opreme i pribora. Tvrtka globalno zapošljava oko 44.000 kreativaca, raznovrsnih i strastvenih zaposlenika usredotočenih na jedinstveni cilj: "Donijeti inspiraciju i inovativnost svakom sportašu* u svijetu".* Ako imate tijelo, i vi ste sportaš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu