Dobar dio vrhunskih europskih dizajnerskih brendova koji ciljaju na ljubitelje unutarnjeg dizajna dugo je prisutna u Hrvatskoj. I, premda itekako imaju svoju publiku, zbog visoke cijene ih se doživljava kao pomalo elitističke i nepristupačne širem krugu kupaca. Takva situacija na domaćem tržištu ponukala je nekadašnjeg Agrokorovog direktora marketinga, Mladen Horvata na pokretanje Gnijezda- showrooma i web shopa dizajnerskog namještaja pristupačnijih cijena za nešto širi krug potrošača. Uvjeren da postoji niša za taj tip proizvoda, otisnuo se u privatni biznis.
"Iako sam se u svojoj karijeri puno godina bavio marketingom, radeći na kreiranju nekih od najpoznatijih hrvatskih brendova poput Jane, Jamnice, PIK-a Vrbovec ili Čarlija, posljednjih sam godina sve više razmišljao o otvaranju vlastite tvrtke. Budući da već dugo privatno pratim segment proizvoda za uređenje interijera i to mi je bio svojevrstan hobi, odlučio sam spojiti ugodno s korisnim", objašnjava Horvat.
10 tisuća
vrhunskih fotografija proizvoda s cijenama nudi Gnijezdo.hr
Uspoređivanje ponude
Kako kaže, putem interneta je neko vrijeme detaljno uspoređivao ponudu brendova na stranim internetskim stranicama s onom u Hrvatskoj i ubrzo shvatio da postoji prostor za kvalitetne brendove koji u Europi postižu velik uspjeh, a kod nas su praktično još nepoznati. Gnijezdo tako, kaže Horvat, u Hrvatsku donosi trenutačno najbolje i najuspješnije nizozemske brendove iz tog segmenta. Riječ je o, precizira vlasnik Gnijezda, HK livingu, Storebroru, Be Pure Homeu, Wooodu, Zuiveru, Dutchboneu i It's about Romiju. Budući da se u Nizozemskoj gotovo polovica trgovine opremom i predmetima za uređenje interijera obavlja putem interneta, a i kod nas za to postoji velik potencijal rasta, logičan korak bilo otvaranje web-trgovine.
Vrhunska estetika
"Pritom sam želio da internetska trgovina Gnijezdo.hr bude funkcionalna, pregledna i estetski privlačna te da kupcima pruži iskustvo kupovanja kao da se nalaze u fizičkoj trgovini. Tako kupci na Gnijezdo.hr trenutno mogu pronaći više od 2000 proizvoda, s oko 10.000 vrhunskih fotografija proizvoda sa svim cijenama, opisima, dimenzijama i rokovima dostupnosti", tvrdi Horvat čiji je showroom otvoren na zagrebačkoj Malešnici gdje će kupci, projektanti, dizajneri mogu is prve ruke istestirati proizvode, ali i dobiti potrebne savjete. Pohvalio se kako su prve reakcije tržišta izvrsne, a posebno ga, kaže, vesele brojne pohvale koje dobiva za izgled, funkcionalnost i preglednost web-trgovine koju su izradili u suradnji s tvrtkom Marker iz Varaždina.
Apsolutni hit
Velik potencijal
˝Nakon dugogodišnje dominacije skandinavskih i talijanskih brendova, u Europi su posljednjih godina nizozemski brendovi proizvoda za uređenje interijera postali apsolutni hit i postižu izvrsne prodajne rezultate. Počeli smo s tim brendovima, ali pratit ćemo razvoj tržišta i nastojati hrvatskom tržištu ponuditi najbolje. Planovi, naravno, uvijek postoje, ali s obzirom na to da smo na tržištu tek nepunih mjesec dana, još je rano o tome govoriti. No, siguran sam da i u tom području postoji velik potencijal˝, zaključuje Horvat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ušao je ali vidjeti ćemo kad će izaći iz tog velikog biznisa hahaha.
….bravo za naše vrle novinare……svaki put padne neka pinkica za besplatnu reklamu……..!
Vrlo znakovito,iz Agrokora su počeli bježati “miševi”,znači,propast na vidiku pučine.
Uključite se u raspravu