U pet godina Degordian okupio stotinu zaposlenika i praktikanata

Autor: Saša Paparella , 19. studeni 2014. u 12:07
Prosječna dob zaposlenika Degordijana je 29 godina

Lani je Degordian proglašen Poslodavcem godine u RH u kategoriji malih poduzeća, a svaki mjesec zapošljava između petero i šestero novih, mladih ljudi.

Prije nešto više od pet godina Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić osnovali su iStudio kao pravi startup – iz Danielovog stana, bez kompjutera i stolova.

S prvim prihodima počela su zapošljavanja, a danas je Degordian najveća regionalna digitalna agencija s ukupno stotinu zaposlenika i praktikanata. Dok se stopa nezaposlenosti među mladima približava 50 posto, Degordian zapošljava u prosjeku više od petero ljudi mjesečno. Strategija usmjerena na zadovoljstvo ljudi je zaslužna za rast, jer većinu profita ulažu u nova zapošljavanja, unaprijeđenje opreme te edukaciju. Samo u 2014. objavili su 23 oglasa za posao i otvorili ured u Austriji. "Želimo da se naši ljudi razvijaju kako privatno tako i profesionalno, a da bismo to postigli moramo im omogućiti da rade ono što vole i ostvare svoje ciljeve. Vjerujem da smo uspjeli stvoriti sustav od 100 ljudi koji su zadovoljni na svom radnom mjestu," kaže Tomislav Grubišić.

Naglašavaju kako su od samih početaka znali da kvalitetnu kompaniju čini kvalitetan i motiviran tim te su prije tri godine osnovali odjel za ljudske potencijale, što smatraju svojim najboljim potezom.Agencija ulaže u praktikante, od kojih se 20 posto zaposli nakon prakse, a većina ih pronađe posao zbog stečenih vještina i znanja. Prakse su plaćene, a raspored mogu prilagoditi svojim fakultetskim obavezama. Zahvaljujući neprestanom ulaganju u studente, kao i u studentske projekte i udruge, 2012. osvojili su Zlatni Index. U 2013. godini rezultati anonimne ankete o zadovoljstvu zaposlenih portala MojPosao potvrdili su da se trud kompanije isplatio jer su proglašeni Poslodavcem godine u kategoriji malih kompanija.
 

Ove godine pohvala dolazi i s međunarodne razine. European Business Awards uvrstio je Degordian među nacionalne predstavnike u kategoriji Poslodavac godine. Brojne nagrade nisu ostale nezamijećene, agencija je do sada zaprimila čak 571 otvorenu molbu, a svaku od njih shvaćaju ozbiljno jer kao jedan veliki problem ističu nedostatak kvalitetnog kadra sa znanjima i vještinama u području digitalnog marketinga. Degordijanci žele učiti i napredovati, u poslovnom okruženju navikli su na kulturu u kojoj je omogućeno fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće, uz razvijene sustave edukacija i nagrada. Agenciju čine mladi ljudi, prosječna dob zaposlenika je 29, a studenata 23 godine.

Rast bilježe i u prometu, podaci govore da čak 43 posto prihoda dolazi s globalnih tržišta, dok je udio hrvatskog tržišta nešto manji- 35 posto. Daniel Ackermann ističe da su od prvog dana svaki zarađeni euro investirali u radne uvjete, nove usluge i širenje na nova tržišta. Svjesni da im je potrebna stabilna financijska podloga za širenje na zapadna tržišta, odlučili su se na investiciju RSG fonda od milijun eura. Fond specijaliziran za investicije u IT tvrtke prepoznao je dodatne adute u proizvodima Degordiana – Socialpuzzle, koje nude generičke Facebook aplikacije te Mediatoolkit, alat koji prati relevantna spominjanja brenda na internetu i društvenim mrežama u stvarnom vremenu. Zahvaljujući velikom broju zaposlenika s certifikatima postali su Google Partneri (AdWords i Analytics). Uz teambuildinge i radionice, organiziraju i vlastite projekte kao što je studentsko natjecanje Sponge, a projekt Startup In 24h daje priliku svima da razviju vlastite ideje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close