Na prošlotjednoj prezentaciji istraživanja GfK o recesiji u Hrvatskoj posebna pozornost bila je na ulozi marketinga u doba globalnog pada prodaje robnih marki.
Tako je prema iznesenim zaključcima prije svega nužno preispitati proizvod i cjenovnu strategiju. Važno je i segmentacijom prepoznati skupine potrošača koji su spremni platiti punu cijenu te inovativnom cjenovnom strategijom učiniti proizvod dostupnijim. Povećano ulaganje u promociju za vrijeme recesije utječe više na uspješnost poduzeća nego za vrijeme faze uzleta. Prebacivanje na privatne marke za vrijeme recesije brže je nego povratak na brendove u fazi uzleta. Brend-menedžeri trebali bi povećati marketinške napore u recesiji da ublaže prodor privatnih marki. Tvrtke koje se fokusiraju na zadovoljstvo i zadržavanje kupaca uspješnije su od poduzeća koja se fokusiraju na rezanje troškova. Umjesto snižavanja cijena treba povećati kvalitetu i trajnost proizvoda, zaključak je GfK-a.
(vn)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu