Trgovački lanac Kaufland se, u iščekivanju rekordne prodaje u maloprodaji u prosincu, odlučio uložiti u drugačije korisničko iskustvo.
U sklopu blagdanskih promotivnih aktivnosti krenuo je u cobranding s Disneyjevom franšizom Star Wars da bi se diferencirao na tržištu i pojačao lojalnost kupaca. Za ovo potonje pripremio je kupcima izazove i u konačnici, ako ih uspješno svladaju, certifikat jedi mastera, nazvan "Vladanje silom".
Kampanju povezuje mobilna aplikacija Kaufland K-Master kroz koju korisnik ući izraditi svjetlosni mač, skuplja perspektive i kartice s likovima iz Star Wars serijala, vježba meditaciju…
"Željeli smo na atraktivan način omogućiti kupcima da kroz aplikaciju K-Master izaberu svoj put od Younglinga do Jedi Mastera, jer svaki dan iznova možemo činiti dobro i odmaknuti se od naše 'tamne strane', rekao je Philipp Maximilan Sohler, direktor nabave i marketinga Kauflanda Hrvatska.
Aplikacija je povezana s kampanjom i motivom Ratova zvijezda i na druge načine – od igrica i provjera znanja sve do proširene stvarnosti. Naime, kroz tehnologiju proširene stvarnosti na pametnim mobitelima omogućeno je korisnicima da zarone u svijet Ratova zvijezda i u Kauflandovim trgovinama.
Slične su kampanje lojalnosti već dugo vrlo raširene kod trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Kaufland, primjerice, za određeni potrošeni iznos poklanja paketiće sa Star Wars karticama koje imaju holo efekt. No, inovacija je da uz takvu akciju lanac sad veže i digitalnu tehnologiju, i to kroz zabavu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu