U Hrvatskoj je lansirana online modna trgovina PRM koja sa sobom donosi novi koncept premium streetwear mode. Modna trgovina Answear finalizirala je akviziciju marki Sneakerstudio i PRM i ujedinila njihove snage pa je time Sneakerstudio postao dio platforme PRM. Nova online trgovina razvija koncept kojim će odgovoriti na potrebe urbanog života i ponuditi niz ekskluzivnih marki tenisica i odjeće. Na novoj online modnoj trgovini PRM, modni će entuzijasti na jednom mjestu moći pronaći još veću ponudu jedinstvenih tenisica i odjeće.
“Udružili smo snage s obje strane i stvorili jedinstveno mjesto na kojemu zaljubljenici u streetwear mogu pronaći visokokvalitetne komade. Naravno, tenisice i dalje ostaju ključan element asortimana, a PRM.com će u ponudi imati najbolje i najtraženije modele. Pridružio nam se i neizmjerno kreativan tim, prepoznatljiv u industriji po širokom portfelju proizvoda. Jedan od njih je i naša nova kampanja koju od 2. kolovoza možete pronaći na hrvatskoj web stranici PRM“, izjavio je Kamil Bajołek, novi direktor marke PRM.
“Želimo da PRM bude više od trgovine. Ne samo jedinstveno mjesto za jedinstvene proizvode, već i mjesto koje će po pitanju kulture, glazbe i dizajna rezonirati s urbanim prostorima. Pred nama su uzbudljivi izazovi, ali siguran sam da će zajedništvo online trgovina Sneakerstudio i PRM, uz partnerstvo s Answearom rezultirati nizom uspješnih pothvata pod kapom PRM-a “, rekao je Jakub Sztyler, direktor marketinga za identitet marke.
S ovim novim konceptom Answear širi poslovanje na nove sektore i skupine kupaca – osobito na Gen Z i kupce koji naginju ekskluzivnim i luksuznim proizvodima. Osim toga, Answear će se još više izdvojiti od svojih konkurenata – po pitanju ponude, ciljnih skupina i načinu komunikacije s njima.
Donedavni Sneakerstudio u svojem je asortimanu nudio proizvode modnih marki poput Adidas Originals, New Balance, Carhartt i Veja. Vodio je online trgovine u zemljama središnje i istočne Europe te plasirao proizvode i na tržišta zapadne Europe. S druge strane, PRM se specijalizirao za luksuznu uličnu i visoku modu, a neke od marki u njegovoj ponudi bile su Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV i Rick Owens. Prodaja se odvijala preko međunarodne web-stranice i u butiku u Varšavi.
“Novi PRM u svojoj ponudi ima mnoge jedinstvene modne marke od kojih su neke poznate široj publici, a druge su više specijalizirane. Posljednjih smo se mjeseci usredotočili ne samo na dovršetak tranzicije već i na širenje ponude pa uskoro možemo očekivati mnoga iznenađenja i uspješnice poput traženih proizvoda marke A Bathing Ape ili Drole de Monsieur. Sneakerstudio je bio jedna divna priča, s brojnim zanimljivim projektima i suradnjama, a novo poglavlje je sa sobom donijelo i početak nove pustolovine”, ističe Lukasz Lepczynski, osnivač marki Sneakerstudio i PRM. Unutar nove, objedinjene PRM strukture on će imati ulogu savjetnika odbora za razvoj marke i biti zadužen za akviziciju novih marki za širenje ponude.
Sve modne marke trgovina Sneakerstudio i PRM koje su za sada u ponudi mogu se pronaći na web-stranici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu