U Hrvatskoj se najviše gledaju informativni i politički sadržaji na televizijama s nacionalnom koncesijom od kojih je najgledanija Nova TV, a slijede HTV 1 te RTL televizija, pokazala je studija koju je za Agenciju za elektroničke medije izradila tvrtka AGB Nielsen Media Research.
Informativne emisije u prosjeku gleda 25 posto gledatelja, religijske emisije 18 posto, dok je za sport udio nešto niži i iznosi 17 posto. Slijede filmovi sa 15 posto gledanosti, zabavne emisije sa 14 posto, serije sa 12 posto te dokumentarne znanstvene i obrazovne emisije koje prati 11 posto gledatelja. Istraživanje je pokazalo da se sve više gledaju strani lokalizirani kanali, da tržište naplatnih TV usluga u Hrvatskoj ima potencijal za rast te da je ono što će zasigurno doprinijeti oporavku TV tržišta sinergija televizije i interneta. Istraživanje je provedeno 2012. na uzorku od 4614 kućanstava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu