Sponzoriranje kulturnih i sportskih manifestacija često je marketinški bolji i isplativiji potez od ulaganja u čisto promoviranje putem reklama. Uz to, takve se tvrtke u javnosti percipiraju kao društveno odgovorne i osviještene. Osim na polju telekomunikacija, Vipnet i T-Mobile zato su u vječitoj borbi i za kulturne i sportske manifestacije.
Sponzoriranju glazbe već godinama se posvećuje T-Mobile koji je drugu godinu zaredom sponzorirao svjetski poznati glazbeni festival T-Mobile In Music Festival. Festival je to koji je samo ove godine posjetilo oko 50.000 posjetitelja iz Hrvatske i inozemstva, a ugledni londonski Times uvrstio ga je među 20 najboljih festivala u Europi. No, do prije dvije godine, title sponzor festivala je bio Vip. Mnogo se nagađalo što se dogodilo, i kako je Vip svoju sponzorsku poziciju prepustio konkurenciji, a službeno je objašnjenje bilo da je “T-Mobile prepoznao potrebu za rastom festivala, kako u produkciji tako i u odabiru izvođača”, što je svojedobno objasnila Tanja Malenica iz Multikulture koja je organizator festivala. Zaključiti se dakle može da je sponzorstvo dobio onaj koji je ponudio više. No, ni Vip nije ostao dužan T-Mobileu. Nakon što je T-mobile odstupio, Vip je postao title sponzor utrke FIS Svjetskog kupa ‘‘Vip Snow Queen Trophy” ali i generalni sponzor Hrvatskog skijaškog saveza te Hrvatskih alpskih skijaških reprezentacija. Kolika je važnost kulturnih događaja, svjesni su i sami, a i društvo od njih očekuje veliki angažman u tom pogledu. “Umjetnost i kultura zauzimaju značajan dio u našim sponzorskim aktivnostima. Tako smo, osim Zagreb film festivala (ZFF) i Vip Zagreb Jazz festivala, dugogodišnji generalni sponzor Dubrovačkih ljetnih igara, a u prošlih godina smo sponzorirali i velike glazbene festivale, koncerte, izložbe i kazališne predstave. Vjerujem da smo u posljednjih 10 godina među najvećim investitorima u kulturu iz privatnog sektora”, kažu u Vipu. Vipnet je generalni sponzor ZFF-a od samog njegovog početka, odnosno već osam godina, Vip Zagreb Jazz Festival podupire već treću godinu za redom dok je na u Dubrovačkim ljetnim igrama prisutan već 11 godina. T-HT pak kroz svoje sponzorske projekte sudjeluje u organizaciji kapitalnih kulturnih manifestacija širom zemlje poput Riječkih ljetnih noći koje su izvrstan primjer drugim gospodarstvenicima da je vrijedno i potrebno ulagati u hrvatsku kulturu, umjetnost i turizam te na taj način kao kompanija pridonijeti njihovoj što većoj posjećenosti. T-HT je već godinama glavni partner hrvatskim nacionalnim kazalištima regionalnih centara Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu