U Atlanticu se ispričali mamama

Autor: Majda Žujo , 29. ožujak 2013. u 09:14
Atlanticova stranica na početku kampanje

Majke su, naime, tek slike modela koje se mogu skinuti s interneta upotpunjene izjavama oduševljenja.

U želji da potrošače uvjere kako je njihova pašteta Argeta zdrava i kvalitetna, Atlanticu se potkrao popriličan gaf. Argeta je naime pokrenula marketinšku kampanju "Odabrale mame" u kojoj poziva majke iz regije da posjete njihovu tvornicu i ocijene njihove paštete.

A da bi bili što uvjerljiviji, na stranicama su objavili i svjedočanstva majki iz Ljubljane, Skopja i Sarajeva – koja su lažna. Te su majke, naime, tek slike modela koje se mogu skinuti s interneta upotpunjene izjavama oduševljenja. Prijevaru su ubrzo otkrile blogerice i vijest se munjevito proširila internetom, a na Facebooku je osvanula i stranica "Oborile mame" na kojoj se počela preispitivati vjerodostojnost same kampanje, ali i proizvoda. Slike "lažnih" mama nakon toga su uklonjene sa Argetine stranice. "Dojmove i mišljenje mama koje su posjetile tvornicu Argete (u Hadžićima ili Izoli) planiramo prezentirati nakon što proces završi pa je odlučeno da se u međuvremenu na službenim stranicama koriste izjave anketiranih mama prikupljene u razdoblju pred-kampanje, ali uz simbolične fotografije i imena kako bi se izbjegla svaka mogućnost favoriziranja prijavljenih sudionica do kraja selekcijskog procesa u travnju", objasnila nam je ovakav propust Gabrijela Kasapović, direktorica Korporativnih komunikacija Atlantic grupe dodajući kako žale zbog zabune koju su na ovaj način mogli uzrokovati.

"Nijedan segment cjelokupne kampanje nije planiran s ciljem obmane naših potrošača, čije je zadovoljstvo u našem fokusu kao proizvođača i odgovorne kompanije. Svjesni smo da smo nesmotrenom greškom u komunikaciji mogli ostaviti upravo suprotan dojam i zbog toga se iskreno ispričavamo svim našim potrošačima, a osobito mamama kojima se u kampanji ciljano i obraćamo", poručila je Kasapović pozivajući sve mame i ostale zainteresirane koji su zbog ove nesmotrenosti posumnjali u kvalitetu njihovih proizvoda da im se direktno obrate i prijave za posjet njihovim tvornicama gdje će im pokazati proizvodni proces i kontrolu proizvoda iza kojeg stoje.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Mi lažemo da bismo sami sebe obmanuli, da bismo druge utešili. Lažemo iz sažaljenja, da bismo pobedili strah, ohrabrili sami sebe ili sakrili sopstvenu bedu. Laganje je sastavni deo našeg patriotizma i dokaz inata. Mi lažemo kreativno, s maštom i inventivno..

http://ideamislinavas.blogspot.com/

ništa čudno za Atlantic… pa zar on ima u svom asortimanu išta što nije obmana potrošaća?

New Report

Close