Turistička agencija Atlas predstavila novi zimski katalog

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 23. rujan 2016. u 08:47
Foto: Press

Većina prezentiranih hotela u ponudi su ski in/ski out, dok će sudeći prema najavama, ovogodišnja luksuzna ponuda zimovanja razmaziti i najzahtjevnije, posebice odabirom Alta Badie – talijanskog skijališta bez premca.

Atlas, vodeća turistička agencija u regiji u sektoru organiziranih putovanja i svih vrsta turističkih usluga, u četvrtak navečer je na zagrebačkom Sljemenu predstavljanjem novog zimskog kataloga označila početak ovogodišnje skijaške sezone. Tom su prilikom istaknuli da na više od 250 stranica kataloga, koji uključuje ponude skijaških aranžmana u top odredištima Austrije, Italije, Francuske i Slovenije, nude odmor po svačijoj mjeri koji obuhvaća razdoblje od početka prosinca 2016. do početka svibnja 2017. godine.

Nevenka Belančić, voditeljica produkta „Zima“ u Atlasu, istaknula je kako je prodaja skijanja u punom jeku, dok su za neke aranžmane još uvijek na snazi i first minute popusti koji se kreću i do 30 posto, a tržište iz godine u godinu mijenja navike te skijanje kupuje znatno ranije no prije, što je u skladu s navikama ostalih europskih gostiju. Od novosti za nadolazeću sezonu posebno je istaknula kako su cijene u katalogu bazirane u 90 posto ponude na dnevnoj bazi, poput jednog polupansiona i jednodnevnog najma apartmana, ovisno o usluzi koju objekt nudi. Takva inicijativa pokrenuta je ponajviše zbog mladih generacija koje sve više rezerviraju aranžmane putem interneta, što je ujedno i novost u Atlasovoj strategiji poslovanja. Dodala je i kako samo mjesto održavanja događaja, Sljeme, ima važnu ulogu u promociji skijanja u Hrvatskoj, a zaljubljenika u zimske radosti iz godine u godinu sve je više.“Pratimo kretanja tržišta i u skladu s time iz godine u godinu oblikujemo naše ponude. Također, od ove godine nudimo i više ski opening aranžmana za one koji na raspolaganju nemaju pet do sedam dana odmora ali žele biti na ključnim događajima na najljepšim skijalištima“, dodala je Belančić. Za Poslovni je dnevnik otkrila i da po pitanju inozemnih skijališta i dalje prednjače Austrija i Italija, dok su, što se regionalnih tiče, Bosna i Hercegovina i Slovenija i dalje među najpopularnijima.

Većina prezentiranih hotela u ponudi su ski in/ski out, dok će sudeći prema najavama, ovogodišnja luksuzna ponuda zimovanja razmaziti i najzahtjevnije, posebice odabirom Alta Badie – talijanskog skijališta bez premca. Hrvatski skijaški tjedan ove sezone pada u razdoblju od 7. do 14. siječnja, što je na većini destinacija period niske sezone, a tjedan nakon još nižim cijenama i Atlasovom klupskom ponudom privlači one koji nisu vezani uz školu. Cijene su tako na tragu prošlogodišnjih, na nekim destinacijama i niže, a klijentima su na raspolaganju i brojne pogodnosti poput sedmodnevnog boravka po cijeni petodnevnog.

Komentirajte prvi

New Report

Close