Iako to sami sebi ne volimo priznati, sudimo temeljem izgleda. Što nam se više sviđa ambalaža, artikl nam izgleda ljepše i privlačnije pa je sigurnije da ćemo taj proizvod u konačnici i kupiti.
U pravilu knjigu po koricama sudi velik broj ljudi. Ljepše se bolje prodaje.
Magičnih 7 sekundi. Naime, toliko treba ljudskom mozgu da napravi prvi dojam. Lijepo i funkcionalno pakiranje može biti odličan način za probijanje novog proizvoda na tržištu. Ako se uz pakiranje “zapakira” i dobra priča – to je to.
Boje utječu na ljudsku psihu.
- Crvena je jaka boja i uglavnom se koristi da bi se naglasila “uzbudljivost” proizvoda.
- Žuto je veselo. Zato se koristi i kod pakiranja proizvoda koji trebaju biti veseli.
- Zeleno je boja koju ćete naći na većini proizvoda na policama zdrave hrane. Povezuje se sa svime što je “zemljano”, “zdravo” i “prirodno”. Znači ravnoteža i harmonija. Da, zelena odaje dojam harmonije.
- Bijelo znači jednostavno, nevino i čisto, a crno moć, kontrolu, jačinu i ekskluzivnost.
3 savjeta za opis proizvoda koji će ga uspješno prodati:
- Opišite benefite – kupac kupuje proizvod da bi se osjećao bolje ili da bi rješio neki svoj problem. Dobar opis proizvoda daje ideju kupcu što sve s proizvodom može, na koji će način popraviti njegov život i riješiti njegove probleme.
- Aktivirajte kupčeva čula – Hrskava, sočna, meka, mirisna, svježa… ili ledena, topla… pridjevi su koji pomažu dočarati iskustvo koje bi kupac mogao imati nakon što kupi vaš proizvod.
- Iskustva drugih korisnika – Svjedočanstva su vrlo popularan način predstavljanja i opisa proizvoda.
Više o psihologiji prodaje i navikama kupaca pročitajte OVDJE
Poslovni dnevnik organizira seminar naziva “Moć uvjeravanja u prodaji”
Prvi termin 23.studenog 2016. POPUNJENO
Drugi termin 3. ožujka 2017. PRIJAVE U TIJEKU
Prijaviti se možete i Vi putem linka za prijave OVDJE
Odličan proizvod ili izvrsna usluga nisu dovoljni za ostvarivanje profita. U ponudi je mnoštvo sličnih proizvoda, pitanje je kako kupcima približiti baš Vaš proizvod i ostvariti uspješnu prodaju. Seminar je poseban jer se usmjerava na kupca i njegove potrebe, njegova osobna uvjerenja i emocije.
Tijekom seminara, polaznici će:
- Naučiti na koji način ljudi prikupljaju, pohranjuju i obrađuju informacije, te kako ta znanja koristiti u procesu prodaje
- Moć uvjerenja i vrijednosti – bitno je uskladiti se s vjerovanjem osobe i s vrijednostima koje zastupa
- Vaše misli oblikuju odnos prema kupcima i tako utječu na vlastite prodajne vještine (Vjerujete li da možete, onda će to postati moguće)
- Pronaći najbolji način prezentiranja proizvoda svakom kupcu (meta program)
ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085 e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Polaznici su rekli o seminaru:
"Seminar je u potpunosti ispuni omoja očekivanja"
"Sadržaj seminara i tema su veoma aktualni i korisni "
"Odlična radionica, pristupačna predavačica puno hvala!"
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu