Već tri godine probrani članovi žirija Gastrofeja pod vodstvom Poslovnog dnevnika, ove godine uz svesrdnu pomoć PBZ Carda i American Expressa, Belja i Volkswagena, pa povremeno sudjelovanje Triglav osiguranja i Porsche Croatije, putuju Hrvatskom u potrazi za najboljim poslovnim restoranima i ugostiteljskim objektima u kojima se prožima tradicijska atmosfera s urbanom uljuđenošću, gastronomija sa zahtjevima poslovnih susreta, uživanje u ponudi s ostvarivanjem poslovne suradnje.
Naravno da takva zadaća nije bila nimalo laka budući da su svi izabrani restorani i seoska domaćinstva doista ono najbolje što nudi ugostiteljska scena u Hrvatskoj. Počeli smo u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske. Sve poznatijem na europskoj turističkoj, kulturnoj, poslovnoj, ali i gastronomskoj sceni. Od 10 izabranih restorana bilo je mjesta samo za jednog pobjednika, a svi su ostali kandidati po propozicijama osvojili drugo mjesto. Jer sama činjenica da su među izabranima bila je dovoljna garanciju za njihovu kvalitetu. Slično je bilo i druge godine, kada se 12 najboljih nadmetalo za novu zagrebačku poslovno gastronomsku krunu, dok je preostalih 20 doslovce iz svih krajeva i regija Lijepe naše, od Baranje do Konavala, također vodilo neizvjesnu bitku sve do posljednjeg trenutka. I opet smo bili uvjerenja da smo izabrali najbolje ocjenjujući ugođaj, funkcionalnost ali i hranu koja se mjerila sa razinom tih malih gastronomsko poslovnih hramova.
Treću godinu obilježilo je putovanje kroz seoska domaćinstva u Hrvatskoj, putovanje kroz vrijeme, autohtone i prirodnim putem uzgojene namirnice koje se sve teže nađu na našim stolovima, mir i opuštanje u pomalo arhaičnom ambijentu, uz vrhunske temeljne jelovnike i jela koja odišu izvornošću i baštinom. No ispod svoje idilične i umirujuće, gotovo nostalgične scenografije, suvremeni poslovni svijet koji im dolazi u pohode, prepoznao je u seoskim domaćinstvima istinski temelj za nadgradnju i potaknuo dinamiku suvremenosti u do tada usporenom ambijentu. Nakon opsežnog glasovanja, čitatelji Poslovnog dnevnika, suradnici PBZ-a i zaljubljenici u ovaj vid ponude, elektronskim su putem izabrali osam najboljih, među kojima je, nakon novog gastro putovanja po našim regijama i pokrajinama, naš stručni žiri opet morao izdvojiti najboljeg.
U vrlo tijesnoj ponekad i mrtvoj utrci, i treće godine držimo da smo svojim procjenama zadovoljili visoke standarde koje zahtjeva ovaj u svijetu sve nazočniji način afirmiranja stalne kakvoće hrane i usluga u nimalo lakoj zadaći da ih poveže i uskladi sa pravilima poslovnog svijeta. Držimo da smo i u tome uspjeli i kroz ove tri godine dočarali istinsku lepezu raznolikosti i vrijednosti na hrvatskoj ugostiteljsko poslovnoj sceni. U nadi da će ova karavana i sljedećih godina afirmirati prvake hrvatskog ugostiteljstva, gastronomije i enologije, zahvaljujemo svim dosadašnjih sudionicima. Pokazali su da su doista prave perjanice onoga što nudi naša ugostiteljska scena, što će reći najbolji od najboljeg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu