Krešimir Horvatinčić, čija obitelj ima 40 godina iskustva u ugostiteljskom biznisu, otvaranjem My way bara i restorana prije tri mjeseca Zagrepčanima i turistima odlučio je ponuditi nov gastronomski koncept. Naime, My Way se prostire na tri kata i nudi gostu široku ponudu – od kave i slastica do vrhunskog restorana na drugom katu Centra Cvjetni. "Nama je fokus poslovanja od početka bio ponuditi lokal koji je dostojan lokacije na kojoj se nalazi. Masa turista prepoznala je ljepotu Cvjetnog trga, a riječ je i o najdražem trgu Zagrepčana i mi smo im željeli ponuditi nešto, drukčije, novo i bolje", kaže Krešimir Horvatinčić, koji je u My Wayu zadužen za marketing i komunikacije
Novi koncept i prostor
Kako tvrdi, prostor i koncept je osmišljen da širokom rasponu ljudi koji dnevno prođu Cvjetnim trgom, ponudi ponešto za svakoga. My Way ističe pet glavnih stupova svoje ponude – u prizemnom djelu to je talijanska kava, kažu, drukčija od onih u okolici, tridesetak okusa sladoleda po originalnoj talijanskoj recepturi te tridesetak vrsta slastica za koje su zaduženi chefovi Jelena i Vedran. Tu su i sendviči i bollito, točnije osam vrsta kuhanog mesa koje se priprema pred gostima. Uz to, nedavno su kreirali i poseban menu za prizemlje i konzumaciju na terasama. Na prvom katu smješten je caffe bar sastotinjak mjesta u kojem se nudi sve što i u prizemlju, dok je na drugom katu mali restoran kapaciteta za 50 ljudi s pogledom na vrtove rezidencije Cvjetni s jedne i na Cvjetni trg s druge strane.
"Ideja lokala je da ne bude ekskluzivan kao što lokacija nameće, već da budemo vrhunski kvalitetom, ali i cjenovno prihvatljivi. Veličina investicije je ogromna, možemo čak reći i suluda za ugostiteljstvo, no to govori koliko vjerujemo u ovaj projekt i iako radimo tek tri mjeseca zadovoljni smo. Premda nudimo potpuno novi koncept, ljudi su na njega dobro reagirali. Primjećujemo konstantu i imamo stalne goste koji nam se rado vraćaju. Primjerice, prvi kat s pogledom na Cvjetni već od milja nazivaju svojim dnevnim boravkom, a upravo smo to i htjeli postići", pohvalio se Horvatinčić, koji ipak nije želio otkriti točan iznos ulaganja u My Way,
Horvatinčić
My Way nudi odlična primanja, stalno zaposlenje i ostale vrhunske uvjete za ljude od struke.
Ponuda domaćih OPG-ova
My Way ima čak 65 zaposlenika koji rade na pet katova u tri smjene, a Horvatinčić ističe važnost ljudi i problematiku pronalaska kvalitetnog kadra, a kasnije i edukacije. Naravno, veli, u planu je i povećanje broja zaposlenih uoči sezone. "Tvrtka koja ima toliko zaposlenih uvijek ima potrebu za još ljudi, ali teško ih je naći. My Way nudi odlična primanja, stalno zaposlenje i ostale vrhunske uvjete za ljude od struke, počevši od kuhara, slastičara, konobara, barmena pa sve do voditelja. Dajemo priliku i mladim ljudima bez iskustva koji su voljni raditi i učiti. Producirali smo i vlastitu knjigu standarda od stotinjak stranica koja obuhvaća sve, od izgleda, ponašanja, komunikacije, pristupu gostu, ponude, standarda i jela. Svaki zaposlenik to mora znati", tvrdi Horvatinčić.
Kako kaže, lokacija je ta koja diktira da gostu moraju ponuditi širok raspon jela i baš zato su, veli, odlučili imati internacionalne klasike, ali i staviti naglasak na domaća jela. I među turistima i domaćim gostima mnogi žele jela kakva su spremale naše bake i mame, a takvo jelo traži i kvalitetnu domaću namirnicu, dodaje on. Horvatinčić se pohvalio kako My Way koristi povrće s Cresa, riba im stiže od rapskih ribara, iz doline Neretve kozice, a s Lastova inćuni, marinirane kozice i morske delikatese. "Naš mesar iz okolice Samobora nudi nam izuzetne stvari poput mladih telećih koljenica za jednu osobu.Veze s dobavljačima često gradite godinama i iz poslovnih brzo prerastu u prijateljske i svima nam je drago da takve proizvode možemo ponuditi gostima", objašnjava Horvatinčić.
Stalne promjene
Kako kaže, osluškujući bilo gostiju i fokusom na sezonske namirnice, njihov chef Marko Gretić mijenjat će i menu restorana i to četiri puta godišnje. Za sad najviše posjetitelja ima prizemni dio, no Horvatinčić vjeruje da će dolaskom sunčanih dana to dodatno i jačati, iako ističe kako svaki kat nudi neku svoju posebnost i drukčiji doživljaj. "Tržište je često nemilosrdno, a naša je ideja raditi bez kompromisa i ostvariti ono što smo si zacrtali na samom početku", veli Horvatinčić. Obećava da će ustrajati na visokim standardima i kvaliteti usluga.
Ogroman potencijal
"Želimo se pozicionirati čvrsto na ovoj lokaciji i biti prepoznati među gostima kao mjesto na kojem se može dobro provesti, pojesti i okusiti nešto novo. Lokacija je zaista jedinstvena i ovdje svatko može dobro raditi neovisno o tome koliko je novca uložio i kakav pristup imao jer dnevno ovdje prođe 200.000 do 250. 000 ljudi. To je ogroman potencijal od kojeg svi mogu dobiti svoj dio kolača. Ipak, nama je bit izvući maksimum, opravdati cijenu kvalitetom i ponuditi gostima, a i samom Cvjetnom trgu ,lokal kakav zaslužuje", zaključuje Horvatinčić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu