U zagrebačkoj Gundulićevoj ulici pažnju prolaznika pažljivo uređenim izlogom, ali i asortimanom plijeni koncept trgovina Kofer. Nastavak je to poduzetničke priče Marije Matković i Irene Mićić koje su prije godinu i pol započele izradu personaliziranih, ilustriranih i mirisnih svijeća po kojima su ubrzo postale poznate.
“Dugo smo smišljali ideje oko imena brenda, htjeli smo da svijeće opisuje nešto dovoljno malo i zanimljivo i što bi stalo u svaki kofer i tako moglo putovati svuda. Ideja o dućau nastala je prije godinu dana na prijedlog ekipe iz A most unusual Gardena koji su predložili otvaranje trgovine za sve koji žele odabrati kreativan poklon ili jedinstvenu svijeće za svaku prigodu”, ispričale su vlasnice Poslovnom dnevniku.
MALA OAZA INSPIRACIJE
Ondje se može pronaći zanimljiva lista proizvoda koja uključuje čak 13 vrsta ginova, različitih tonika te začina za gin, egzotični čajevi, metalne kasice te kožni rokovnici. Što se tiče svijeća Kofer., one dolaze u verzijama s motivima hrvatskih gradova i za čiji su dizajn zaslužni Mario Piteša i Marko Dajak, ali i u oblicima za specijalne prigode kao što rođendani, godišnjice… “Svjećice svadbenih motiva, zamišljene kao zahvalnice ili pozivnice odlično su prihvaćene kod budućih mladenaca što se pokazalo i na sajmovima vjenčanja. Što se tiče trgovine, od same ideje do realizacije protekla su otprilike dva mjeseca jer je svatko od nas okupiran drugim obavezama, a s uređenjem smo odlučili ići temeljito i polako. Početna investicija je bila oko 100.000 kuna”, dodale su. Kažu i da su reakcije kupaca odlične te da im nerijetko kažu da ih se sjećaju s prijašnjih sajmova, ne skrivajući da ih veseli što ih se sada može pronaći u centru Zagreba.
Kofer. svijeće svjetlo dana ugledale su u rujnu 2016. u sklopu Film Food festivala na Zrinjevcu kada su Marija Matković i Irena Mićić s Ivanom Kneževićem i Mariom Pitešom iz A most unusual Gardena otvorile kućicu na sajmu čiji su glavni asortiman bile svjećice, gin tonici i sokovi, što se, kazale su, pokazalo izvrsnom kombinacijom. Svaka je svijeća ručni rad, vosak dolazi od prirodne soje, uz dodatak mirisa prema željama kupaca. Riječ je o procesu u kojem svaki član tima ima svoj dio posla – dečki su zaduženi za punjenje svjećica, a cure osmišljavaju dizajn i motive.
SVIJETLA BUDUĆNOST
“Svjesni smo trenutne pomalo nestabilne poduzetničke klime u Hrvatskoj, no sretni smo što unatoč tome turizam buja, potrošnja raste te trenutno nismo zabrinuti za našu malu proizvodnju.
Potražnja je porasla i u vidu neobičnih poklona svadbenim uzvanicima koji vrlo često izaberu naše male personalizirane svjećice kreativnih motiva pa tako možemo slobodno reći kako mladenci čine otprilike 50 posto naših kupaca.
Druga polovica bile bi kupnje svjećica za krstitke, rođendane i ostale prigode, dok smo od ove godine intenzivno počeli dobivati upite raznih suvenirnica koje bi svoje slike i crteže htjeli imati upravo na našim svjećicama ili kasicama.
Tako smo od ovog proljeća suradnju ostvarili s nekoliko suvenirnica diljem naše obale, a uz njih, upite smo primili i od vlasnika hotela i hostela koji su u personaliziranim svjećicama s dodanim njihovim logom vidjeli način kako zahvaliti vlastitim gošćama pri odlasku iz smještaja”, dodale su na kraju razgovora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu