Jedna od najpoznatijih svjetskih stručnjakinja za robne marke i brendove i vlasnica tvrtke Brand Twist, Julie Cottineau, u listopadu dolazi u Hrvatsku u ulozi glavne predavačice na konferenciji Brand School Master Class.
Ova će dvodnevna konferencija polaznicima otkriti važnost neprestanog ulaganja u brendove te različite primjenjive tehnike za uspješan proces brendiranja, dok će poseban dio biti rezerviran za radionicu o stvaranju uspješnog hrvatskog turističkog proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Poprilična papazjanija od tvrdnji. Brendove više nije moguće stvarati jer sve se mijenja prebrzoi postoji prevelik broj medijskih kanala za reklamiranje. Prije je sva publika gledala 2 nacionalna TV kanala. Danas je ista publika podijeljena na bezbroj medijskih kanala i nitko si ne može priuštiti reklamiranje na svima da dopru do istog borja ljudi.
Rezultat je činjenica koju malo tko zna: 95% danas poznatih brandova nastalo je prije 1995 godine. Nakon toga gotovo nitko nije uspio osim par IT/Internet tvrtki.
Znači brendiranje više ne postoji
Uključite se u raspravu