Konzervativcima koji su voljeli kutijasti oblik i pravi muški izgled prethodne dvije generacije X-Traila to se vjerojatno neće svidjeti, ali nesumnjivo će Nissan novim zaobljenim linijama i novim izgledom privući nove kupce.
Problem za japanskog proizvođača mogla bi biti činjenica da su povećanjem dužine novog Qashqaija i suvremenijim dizajnom X-Traila ta dva modela postala prava konkurencija jedan drugome.Ipak, dok je Qashqai prototip crossovera, X-Trail mora zadovoljiti i one koji od automobila traže ozbiljnije terenske sposobnosti. Novi model će u unutrašnjosti, kao i prema dostupnim sigurnosnim i sustavima asistencije vozaču, donijeti dašak premium segmenta. Primjerice, mnogi detalji na karoseriji izrađeni su od kroma i efektne crne plastike. Najjači paketi opreme uključuju finu kožu u interijeru. Prednja svjetla su u LED tehnologiji, tu je i Nissanov sigurnosni štit (Safety Shield) te nova, posve integrirana navigacija i sustav infozabave NissanConnect. X-Trail sada opcijski dolazi i sa sedam sjedala, odnosno s dva dodatna sjedala u trećem redu.U novi X-Trail ugrađivat će se dvije novine.
Aktivan nadzor vožnje koji nadzire površinu ceste i otkriva neravnine i na osnovu toga mijenja postavke ovjesa te sustav aktivnog kočenja motorom. Posebno je atraktivan sa 19-inčnim aluminijskim naplacima koji su dostupni kao opcija. Praktično rješenje je i način otvaranja bočnih stražnjih vrata. Ona se otvaraju na gotovo 80 stupnjeva – što je mnogo šire nego kod drugih automobila. To omogućava lakši pristup na stražnju klupu putnicima, ali i olakšava stavljanje djeteta u dječju sjedalicu. Zbog dužeg međuosovinskog razmaka putnici na stražnjim sjedalima imaju više prostora za koljena. Na naše tržište novi X-Trail stiže u srpnju, a cijene još nisu poznate.
Upravljanje
Pogon na sve kotače
Treća generacija X-Traila zadržala je Nissanov napredni elektronički sustav pogona na sve kotače All mode 4x4i. Njime se upravlja prekidačem na središnjoj konzoli, a nudi izbor pogona na prednje kotače, automatski rad te blokadu diferencijala s trajnim pogonom na sva četiri kotača. U osnovnom načinu rada nadzire rad motora te pri brzinama do 80 km/h predviđa proklizavanje kotača i raspodjeljuje okretni moment između prednje i stražnje osovine. Pri brzinama iznad 80 km/h sustav reagira na nekontroliranu vrtnju kotača prebacujući okretni moment na stražnju osovinu kako bi vratio trakciju. Kod loših uvjeta i na teškim terenima koristi se "lock" mod sa stalnim pogonom na sva četiri kotača. Treći mod je samo prednji pogon.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu