Piše: Ilija Brajković
1. Predstavlja vas kao stručnjake
Pišući o nekoj temi, gradite autoritet i pokazujete se kao stručnjak. Ljudi grade povjerenje prema osobama koje često pišu o nekoj temi i time pokazuju svoje znanje. Velika većina vaših čitatelja neće postati vaši kupci, mnogi od njih će se besplatno educirati, ali vi ciljate na mali dio njih koje zanimaju vaše usluge i spremni su ih platiti.
2. Povećanje prometa na web stranici
Zbog više sadržaja na vašoj web stranici, možete očekivati i više posjetitelja. Posjetitelji će vaše članke naći najčešće preko tražilica ili društvenih mreža. SEO faktor je nemoguće zanemariti; ako često pišete o nekoj temi Google će povećati rank vaše stranice za sve upite koji se tiču te teme. Tvrtke koje pišu blog imaju 434% više indeksiranih stranica i 97% više indeksiranih linkova nego tvrtke koje ne pišu blog. Korisnici kvalitetne članke dijele na svojim profilima na društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera i tako vam besplatno rade marketing i privlače nove posjetitelje na web stranicu.
3. Educiranje tržišta
Ako je vaše tržište needucirano o vašim uslugama (nove usluge koje do sada nisu postojale na tržištu), putem bloga im možete nuditi besplatnu edukaciju kako bi se pobliže upoznali s onim što radite. Umjesto da educirate jednog po jednog klijenta, putem content marketinga možete jednostavno educirati tisuće zainteresiranih. Onog trenutka kada tim osobama budu trebale usluge iz domene kojom se vi bavite, sjetit će se vas, vaših članaka i vašeg znanja i obratiti vam se za pomoć.
4. Odgovaranje na pitanja klijenata
Ako dobivate upite za vašim uslugama s pitanjima koja se stalno ponavljaju, možete iskoristiti vaš blog kako bi napisali odgovore na ta pitanja. Umjesto odgovaranja na iste upite svaki put, uvijek možete klijentima proslijediti link na članak koji nudi odgovor na njihovo pitanje. Također, ako stalno dobivate slične upite na email, možete biti sigurni da će mnogi korisnici ta pitanja prvo postaviti na Googleu. Ako ste pisali o tome, a Google vas je indeksirao – eto potencijalnih klijenata direktno vama na web stranicu.
5. Lead generation
Kreiranjem ebook-ova ili whitepapera dodatno gradite autoritet u vašoj branši. Kako bi preuzeli ebook ili whitepaper, od vaših posjetitelja možete tražiti da popune kratki obrazac s osnovnim informacijama te dobiti podatke o vašim potencijalnim klijentima. Kasnije te osobe možete direktno kontaktirati putem emaila ili broja telefona koje su vam ostavili i ponuditi im vaše usluge.
Izvor: www.hubspot.com
Ilija Brajković je partner u agenciji specijaliziranoj za social media i content marketing Akcija. Radio je kampanje za klijente poput Microsofta Hrvatska, Hrvatska lutrija, Renault i Suzuki. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a jedan je od rijetkih domaćih stručnjaka s Inbound certifikatom poznate tvrtke HubSpot.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu