Na kraju svake godine uvijek se tradicionalno rade popisi najuspješnijih globalnih i lokalnih poslovnih operacija i transfera, a slično je i s poslovnim knjigama.
I dok brojni mediji biraju najuspješnije naslove u 2014., Business Insider već je skrojio popis najboljih biznis izdanja koje nas očekuju u godini koja dolazi.Neka od njih donose priče o uspjehu biranih predstavnika svjetske poslovne elite, druge su pak pisane po "how to" principu kojim ugledni autori s javnošću dijele različite formule za poslovni uspjeh, a ima i onih koje se zasnivaju na povijesnim strategijama modificiranim kako bi u današnjem poslovnom svijetu jamčile mnogima tako željeni uspjeh.
Kako milijarderi grade 'carstva'
The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value, knjiga autora Johna Sviokla i Mitcha Cohenata koji su razgovarali s nekim od najistaknutijih svjetskih milijardera poput Marca Cubana i Sare Blakely da bi otkrili kako su uspjeli svoje kompanije pretvoriti u poslovna carstva. Zaključke su sveli na pet strategija koje, kažu, svatko može primijeniti.
Tajne najvećih otkrića
Kevin Ashton, pokretač triju uspješnih start upova, čovjek kojeg nazivaju britanskim tehnološkim pionirom, dijeli iskustva o vrhunskom izazovu kreiranja nečeg novog. Autor kroz najveća otkrića čovječanstva priča priču o kreativcima koji otkrivaju i načinu na koji im to polazi za rukom. Priče o uspjehu prikazuje kroz primjere od Mozarta do Muppetsa, Arhimeda do Applea.
Uspon princeze IT industrije
Autor priče o poslovnom putu današnje čelnice Yahooa Marisse Mayer je novinar Business Insidera Nicholas Carlson. On razotkriva pozadinu, kako kaže, njezina kontroverznog uspona na ljestvici moćnih i ambicije da Yahoou vrati staru slavu u svijetu enormne tehnološke konkurencije.
Ključ za procjenu rizika
Po nekima najveći autoritet na području menadžmenta John C. Maxwell, prisjeća se teorija Napoleona Hilla i Dalea Carnegiea te razlaže 26 strategija za prevladavanje neuspjeha i donošenja pravih odluka o tome u koje se rizike treba upustiti.
Kako izgraditi vrhunski online imidž
Michael Fertik, čelnik Reputation.com-a, nekoliko je godina proučavao kako pojedinci i kompanije mogu graditi svoj utjecaj putem interneta. Ovo je vodič kojim autor "jamči" da ćete se svidjeti budućem poslodavcu odlučili vas "pročešljati" online.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.https://www.youtube.com/watch?v=aPwXeg8ThWI
Uključite se u raspravu