Toliko se posvete projektu kao da o njemu ovisi život

Autor: Marta Duić , 04. listopad 2018. u 22:00
Tomislav Krajačić, direktor i vlasnik agencije Kofein/Goran Stanzl/PIXSELL

Nije dobro uvijek slijepo pratiti trendove jer je naše tržište specifično.

Kofein (KFN) je nezavisna agencija za oglašavanje, odnosno agencija koja nije dio neke od velikih globalnih agencijskih mreža.

Na tržištu su prisutni od 2012. godine i tada su brojali pet zaposlenih, a danas su stigli do tridesetak zaposlenih, uz desetak stalnih klijenata i niz projekata koje odrade tijekom godine. Tomislav Krajačić, glavni kreativni direktor i vlasnik agencije Kofein prisjetio se početaka  i kako je nakon početne faze probijanja na tržištu te vrlo ranog osvajanja nagrade na BalCannes festivalu uslijedilo vrijeme kad su svi veliki lokalni brendovi znali za Kofein i počeli ih pozivati na pitcheve i natječaje vezano uz jednokratne ili dugotrajne kampanje. Ubrzo je uslijedio i rezultat te su počeli raditi za brendove poput Leda, Podravke, Žita, Jadran Čarapa, Designer Outlet Croatia, dm-drogeriemarkt, Grawea…

I na stranim tržištima
Danas su prisutni na hrvatskom, ali i nekoliko stranih tržišta regije, gdje pokrivaju apsolutno sve aspekte agencijskog rada od ATL kampanja i klasičnih kanala (TV reklame, radio reklame, outdoor…), preko izrade raznolikih POS i BTL materijala do organiziranja evenata i kreiranja strategija i sadržaja na svim digitalnim kanalima. "U prvih nekoliko godina smo imali konstantan rast i to gotovo pa 40 posto godišnje.

Nakon nekog vremena taj se rast smanjio, ali ovu godinu predviđamo da bismo po ostvarenoj dobiti i mogli porasti dvostruko. Prihod koji očekujemo ove godine je oko 10 milijuna kuna. U zadnje dvije godine vidi se ozbiljan rast na tržištu, naravno neusporedivo s prvim godinama, iako se vidi i rast agencije u odnosu na tržište", pohvalio se Krajačić.  Ističe kako prate trendove, no napominje kako je slijepo praćenje trendova potencijalni problem jer je svako tržište specifično, pa tako i hrvatsko. Kako tvrdi, to je pogotovo vidljivo u digitalnom dijelu posla gdje budžeti rastu, ali su još uvijek u prosjeku znatno manji nego na nekim vanjskim tržištima. 

Mali, a veliki
"Ove godine smo potpisali ugovore sa zaista velikim hrvatskim i nekim inozemnim klijentima, te odradili neke velike projekte. Primjerice, imali smo priliku izraditi i rebrendirati velik broj proizvoda Podravke, slovenskog Žita, Leda… Snimili smo nekoliko televizijskih kampanja za inozemno tržište, ostvarili nekoliko cjelovitih digitalnih kampanja i odradili neke velike događaje poput otvorenja Designer Outlet centra.

Dovoljno smo mali da se posvetimo svakom projektu kao da nam život ovisi o njemu, a s druge strane smo dovoljno veliki da ga uspješno provedemo. Mislim da su to glavne odlike koje su naši klijenti prepoznali i naravno rezultati koji dolaze s time. Kvaliteta našeg posla se vidi na uspjehu naših klijenata, a dosad nismo imali niti jedan primjer gdje klijent nije bio zadovoljan s postignutim", objašnjava Krajačić.

Napominje kako je za njega najveći uspjeh agencije taj što su bez obzira na start u nezavidnoj tržišnoj  situaciji i s obzirom na činjenicu da su nezavisna domaća agencija uspjeli u relativno kratko vrijeme privući ozbiljne klijente i tako se pozicionirati kao utjecajna agencija. Ističe kako im je najveći izazov  upravljanje rastom, pogotovo kada je u zemlji prisutan trend odljeva talentiranih ljudi. "Projekata zaista ima, čak do te mjere da nas plaše. Pred nama je  izazovan kvartal", poručuje Krajačić.

Komentirajte prvi

New Report

Close