Kada je tržište zasićeno, konkurencija je velika, a istih ili sličnih proizvoda previše, onda je vješt komunikator ili prodavač taj koji je odgovoran za uspjeh u prodaji. Čak i onda kada mislimo da je neki proizvod naprosto savršen, dobro znamo da neće biti primijećen ako nije dobro prezentiran. Prodajne vještine su ključ uspjeha pojedinca i kompanije.
U suradnji sa vodećim stručnjacima Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne seminare u Zagrebu. Prijavite se za sudjelovanje:
- 12.6.2018. Vještine vrhunskog prezentiranja
- 13.6.2018. Primjerena komunikacija kod prigovora kupaca
- 11.7.2018. Prodaja iz prakse – Što vaši kupci žele
- 17.7.2018. Pregovaranje i vještine komunikacije
U KRATKO O SEMINARIMA:
12.6.2018. Vještine vrhunskog prezentiranja
Dobra prezentacija otvara brojne mogućnosti u poslovnom svijetu, a zahtijeva strukturu i vježbu. Zato je iznimno važno profesionalno i jasno prezentirati tako da:
- istaknete najvažnije,
- zadržite pažnju publike,
- jasno izložite zahtjevne projekte i zadatke
- potaknete slušatelja na akciju tj. kupnju
Pročitajte više o seminaru OVDJE
13.6.2018. Primjerena komunikacija kod prigovora kupaca
Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija.
- pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
- spriječite pritužbe (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
- alati koji će brzo i učinkovito riješiti prigovore (komunikacija, druga perspektiva)
- kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
- 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte, pitajte, neutralizirajte, provjera…)
- 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
- 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
- kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta
Pročitajte više o seminaru OVDJE
11.7.2018. Prodaja iz prakse – Što vaši kupci žele
Rad u prodaji zahtjeva svjestan intelektualni i emocionalni fokus. Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca.
- potrebe, navike i ponašanja kupaca i konkurencije
- kako predstaviti proizvode na jasna i učinkovit način
- kako istaknuti isplativost proizvoda kupcima
- kako rješavati nedoumice kupaca tijekom prodajnog razgovora
- tehnike za poticanje povećanja prodaje
- nove dodatne tehnike za zatvaranje prodaje
- komunikacija utječe na prodajne rezultate i odnose s kupcima
- postprodajni proces
Pročitajte više o seminaru OVDJE
17.7.2018. Pregovaranje i vještine komunikacije
Naučite pregovarati poput profesionalca! Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja s najzahtjevnijim sugovornicima. Ostvarite svoj cilj bez gubljenja strpljenja i fokusa u najtežim trenucima pregovaračkog procesa.
- uvježbajte svoje komunikacijske vještine
- pripremite se za pregovore s teškim klijentima
- naučite uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
- kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
- kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
- kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
- kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
- kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga, obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Polaznici su rekli o seminaru:
"Vrlo zanimljiva predavačica, zna zadržati interes publike."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja, čista petica. Organizacija, stručnost, vrhunsko znanje i fini ručak."
"Predavačica je bila odlično pripremljena. Radni materijali i organizacija su odlični."
"Jasna predavačica s primjerima iz prakse. Jasno i konkretno."
"Svaka pohvala za iskustvo i energiju predavačice."
"Osoblje i predavačica su bili stručni i odlični. Cijeli seminar je bio na odličnoj i opuštenoj razini. "
"Pohvala predavačici na zanimljivim primjerima iz vlastitog iskustva."
"Pohvalila bih prilagodljivost predavača svim temama i razinama predznanja polaznika."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu