Tko je odgovoran za neuspjeh u prodaji?

Autor: Poslovni.hr , 25. svibanj 2018. u 12:47
Foto: Fotolia

Kada je tržište zasićeno, konkurencija je velika, a istih ili sličnih proizvoda previše, onda je vješt komunikator ili prodavač taj koji je odgovoran za uspjeh u prodaji. Čak i onda kada mislimo da je neki proizvod naprosto savršen, dobro znamo da neće biti primijećen ako nije dobro prezentiran. Prodajne vještine su ključ uspjeha pojedinca i kompanije. 

U suradnji sa vodećim stručnjacima Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne seminare u Zagrebu. Prijavite se za sudjelovanje:


U KRATKO O SEMINARIMA:

12.6.2018. Vještine vrhunskog prezentiranja

Dobra prezentacija otvara brojne mogućnosti u poslovnom svijetu, a zahtijeva strukturu i vježbu. Zato je iznimno važno profesionalno i jasno prezentirati tako da:

  • istaknete najvažnije,
  • zadržite pažnju publike,
  • jasno izložite zahtjevne projekte i zadatke
  • potaknete slušatelja na akciju tj. kupnju

Pročitajte više o seminaru OVDJE


13.6.2018. Primjerena komunikacija kod prigovora kupaca

Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. 

  • pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
  • spriječite pritužbe (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
  • alati koji će brzo i učinkovito riješiti prigovore (komunikacija, druga perspektiva)
  • kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
  • 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte, pitajte, neutralizirajte, provjera…)
  • 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
  • 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
  • kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta

Pročitajte više o seminaru OVDJE


11.7.2018. Prodaja iz prakse – Što vaši kupci žele

Rad u prodaji zahtjeva svjestan intelektualni i emocionalni fokus. Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca.

  • potrebe, navike i ponašanja kupaca i konkurencije
  • kako predstaviti proizvode na jasna i učinkovit način
  • kako istaknuti isplativost proizvoda kupcima
  • kako rješavati nedoumice kupaca tijekom prodajnog razgovora
  • tehnike za poticanje povećanja prodaje
  • nove dodatne tehnike za zatvaranje prodaje
  • komunikacija utječe na  prodajne rezultate i odnose s kupcima
  • postprodajni proces

Pročitajte više o seminaru OVDJE


17.7.2018. Pregovaranje i vještine komunikacije

Naučite pregovarati poput profesionalca! Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja s najzahtjevnijim sugovornicima. Ostvarite svoj cilj bez gubljenja strpljenja i fokusa u najtežim trenucima pregovaračkog procesa.

  • uvježbajte svoje komunikacijske vještine
  • pripremite se za pregovore s teškim klijentima
  • naučite uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
  • kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama? 
  • kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
  • kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
  • kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta

Pročitajte više o seminaru OVDJE


Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga, obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Polaznici su rekli o seminaru:

"Vrlo zanimljiva predavačica, zna zadržati interes publike."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja, čista petica. Organizacija, stručnost, vrhunsko znanje i fini ručak."
"Predavačica je bila odlično pripremljena. Radni materijali i organizacija su odlični."
"Jasna predavačica s primjerima iz prakse. Jasno i konkretno."
"Svaka pohvala za iskustvo i energiju predavačice."
"Osoblje i predavačica su bili stručni i odlični. Cijeli seminar je bio na odličnoj i opuštenoj razini. "
"Pohvala predavačici na zanimljivim primjerima iz vlastitog iskustva."
"Pohvalila bih prilagodljivost predavača svim temama i razinama predznanja polaznika."

Komentirajte prvi

New Report

Close