Imate vrhunski proizvod? Ali imate li vrhunsku uslugu?
Kako kontrolirati kvalitetu pružene usluge? Kako možete povećati prihod?
Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar namijenjen uslužnom sektoru na kojem ćete naučiti sve specifičnosti prodaje i pružanja usluge. Vaši kupci zaslužuju vrhunsku uslugu!
Teme seminara:
- kako postaviti ključna pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge
- subjektivni doživljaj usluge se razlikuje kod potrošača
- kako drugi ocjenjuju uslugu, subjektivne percepcije ljudi, interpretacija i poteškoće
- verbalena i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje potrošača
- zakonske konotacije
- razlika između usluge, prodaje i komunikacije
- boljom uslugom, do zadovoljnih i vjernih potrošača, većeg i stabilnog prihoda
Na kraju edukacije bit će podijeljen niz savjeta i jednostavnih te nadasve primjenjivih trikova za poboljšanje usluge i povećanje prihoda.
Naziv seminara: "Pametna usluga"
Datum održavanja: 22.3.2019.
Pročitajte više OVDJE
Iskoristiti 50% popusta
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu