Tino Kera u BBDO, Waldinger u B&Ž

Autor: Poslovni dnevnik , 10. prosinac 2013. u 22:00
Tino Kera

Prije dolaska u BBDO Kera je četiri godine radio kao copywriter u agenciji Gray.

Tino Kera novi je kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

Na toj poziciji pridružit će se postojećem kreativnom direktoru Almiru Okanoviću s kojim će biti zadužen za vođenje petnaesteročlanog kreativnog tima. Prije dolaska u BBDO Kera je četiri godine radio kao copywriter u agenciji Gray, a potom u agenciji Studio marketing JWT gdje je 10 godina bio na poziciji Creative Directora. Neki od glavnih klijenata na kojima će raditi u agenciji BBDO bit će Podravka, Dukat, Zagrebačka pivovara, American Express, Adidas, INA, HP, Westgate i drugi.  

Siniša Waldinger od prosinca postaje partner te preuzima funkciju glavnog kreativnog direktora grupe agencija za tržišno komuniciranje Bruketa&Žinić OM. Siniša Waldinger u svijet tržišnih komunikacija ulazi 1995. godine u agenciji BBDO Zagreb gdje je prešao put od copywritera do kreativnog pa izvršnog kreativnog direktora te člana Uprave zaduženog za kreativnu reputaciju agencije. Dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih strukovnih nagrada i priznanja te je bio član mnogih žirija na domaćim i međunarodnim natjecanjima u kreativnoj izvrsnosti. U povodu dolaska u agenciju Bruketa&Žinić OM Siniša Waldinger je izjavio: "Davor, Nikola i ja smo još davne 1995. godine surađivali na jednom malom projektu za Pepsi. U proteklih desetak godina u B&Ž sam dolazio barem jednom tjedno igrati PlayStation s Nikolom, a sada se i dalje namjeravam igrati, ali svaki dan, kroz zajednički rad".      

Komentirajte prvi

New Report

Close