Nezadovoljan klijent može nam upropastiti dan, tjedan, mjesec, karijeru…Koliko si "teških" sugovornika možemo priuštiti?
Kako ojačati vlastitu vještinu poslovnog komuniciranja sa zahtjevnim klijentima pojasnit ćemo na seminaru Poslovnog dnevnika.
Poslovno telefonsko komuniciranje je vještina koju možemo naučiti, a garantira povećanje zadovoljstva do 70% i povećanje prodaje 30-50%!
Naziv seminara: Telefonska komunikacija – nezadovoljni klijenti
Datum održavanja: 24. Travnja 2018.
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Teme seminara:
- Što žele nezadovoljni klijenti
- Kako komunicirati sa „teškim“ sugovornicima
- Verbalne i neverbalne poruke – stresori
- Kako dobiti preciznu informaciju od klijenta
- Pregovaranje i komunikacija
- Kreiranje rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
- Kako ispravno postavljati pitanja
- Uloga aktivnog slušanja – Vježbe
- Rješavanje problema i zaključivanje komunikacije
- Up sell i/ili Cross sell – za i protiv
Seminar je namijenjen svima koji žele povećati vještinu upravljanja poslovnom komunikacijom sa zahtjevnim klijentima i „teškim“ sugovornicima. Vlasnicima poduzeća, menadžementu svih razina, zaposlenicima u odjelima prodaje, podrške kupcima, naplate, reklamacija.
PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu