Effie Worldwide objavio je rezultate globalnog Effie indeksa učinkovitosti 2013. koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu.
Najučinkovitijim oglašivačem proglašen je Unilever, najučinkovitijim brendom Coca-Cola, a Ogily&Mather najučinkovitijom agencijskom mrežom na svijetu. Hrvatske tvrtke i brendovi su također uvršteni u Effie globalni index učinkovitosti. Najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem drugu godinu za redom proglašen je Tele2, dok je drugu poziciju zauzela Podravka. Najučinkovitija agencija i ove godine je Bruketa&Žinić OM, a slijede Grey Wordwide Zagreb, Imago reklamna agencija, Organizacija i BBDO Zagreb.
Najučinkovitiji hrvatski brendovi su Tele2 i Ožujsko pivo. Na ovogodišnji globalni Effie index učinkovitosti uvršteni su svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja održanih u periodu od 13. lipnja 2012. do 13. lipnja 2013., a ukupno je zaprimljeno preko 2400 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskom Effie natjecanju, održanom u svibnju 2013. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu