Ellen Bendremer (www.ellenbendremer.com) je stručnjakinja za poslove prodaje. Također predaje vještine prodaje i telemarketinga te radi kao poslovni konzultant za mnoge i raznolike tvrtke. Svojom kompanijom The Innovations Group Inc. Ellen Bendremer je telefonskom prodajom prodala oglasa u vrijednosti većoj od deset milijuna dolara, a iza nje je više od petnaest godina iskustva u prodaji i telemarketingu. Sve to govori da je sasvim sigurno prava osoba za pisanje ovakve knjige u kojoj otkriva niz podataka nužnih svima koji se profesionalno bave prodajom, a posebno telefonskom prodajom koja uza sva zajednička obilježja s bilo kojim oblikom prodaje ipak ima i svoje osobitosti, određene prvenstveno medijem prodaje – telefonskom vezom.
Knjiga je namijenjena te može biti korisn početnicima u telefonskoj prodaji, ali i onima koji se njome već bave, a žele unaprijediti svoje vještine. Slijedom toga i poboljšati rezultate prodaje. Autorica iznosi čitav niz korisnih podataka i činjenica potrebnih da se razviju, poboljšaju, usavrše i u potpunosti i maksimalno iskoriste vještine važne za uspješnu telefonsku prodaju, neovisno o kakvom je proizvodu i/ili usluzi riječ. Naime, iako je u nas telemarketing, u najboljem slučaju, tek u začecima i pitanje hoće li ikada zaživjeti još je bez odgovora, makar i načelnog, činjenica jest da je telefonska prodaja, na primjer u SAD-u, vrlo raširena.
A to nije bez dobrog razloga jer takav način prodaje ima svojih znatnih prednosti u odnosu na ostale. Kao prvo, riječ je o prodaji koja uvelike smanjuje troškove, ali isto tako predstavlja “štednju” na području jednog drugog, jednako važnog i vrijednog čimbenika, a to je vrijeme. Stoga autorica napominje da njezina knjiga nije namijenjena onima koji se bave isključivo telemarketingom, nego dokazuje da takav oblik prodaje i marketinga može biti jedan od načina na koji ćete tržištu nuditi svoje usluge i/ili proizvode. Njezini su savjeti za svladavanje i usavršavanje vještina takva oblika prodaje usmjereni na ostvarivanje što boljih poslovnih rezultata, odnosno na što veću količinu prodanih proizvoda. Nastojeći jednostavno pokazati da u tome nema nikakve tajne ili čarolije, Ellen Bendremer je čitavu učinkovitu strategiju telemarketinga podijelila na nekoliko koraka: identificiranje cilja, razvijanje učinkovite visine glasa, poboljšavanje verbalnih komunikacijskih vještina, poboljšavanje vještina slušanja, prepoznavanje najboljih izgleda, širenje kruga kupaca, poboljšavanje prodaje unutar već postojećeg kruga kupaca i, jasno, ostvarenje bolje prodaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu