Mladi ljudi sve češće u potrazi za poslom u struci i čekanjem na burzi odluče pokrenuti vlastiti posao, a u tome im danas pomažu i društvene mreže poput Facebooka, Instagrama i YouTubea putem kojih mogu promovirati svoj rad i proizvoditi dovoljno zanimljiv i kvalitetan sadržaj koji može pridobiti publiku, ali i potencijalne klijente. Među njima je i 26-godišnjakinja iz Zagorja koja je posebnu pažnju stekla jedinstvenim make up tutorialom na kajkavskom koji se brzo proširio društvenim mrežama i medijima.
Otkrili smo da se iza imena Lux Lucis ne krije samo makeup i lifestyle blogerica već novopečena poduzetnica Lucija Gorički, koja je u rodnom Brestovcu Orehovečkom otvorila obrt. Diplomirala je bibliotekarstvo i informatiku na zagrebačkom Filozofskom fakultetu i zaposlena je kao školska knjižničarka, no htjela je uz stalni posao proširiti i hobi pa je odnedavno vlasnica obrta za uljepšavanje i promidžbu Lux Lucis, koji se već definirao kao brend.
36 tisuća
pretplatnika ima mlada poduzetnica na svom kanalu
"Na otvaranje obrta potaknuo me moj hobi kojim se bavim već šest godina. Od 2012. vodim blog, a kasnije i YouTube kanal usko vezan za šminku, modu i uređenje doma", priča nam Lucija. Izgradila je veliku zajednicu, više od 36.000 pretplatnika, nakon čega joj se otvaraju poslovne prilike. "Ponosna sam što sam iz hobija uspjela napraviti posao. Rijetko tko se može pohvaliti da zarađuje od svog hobija, a mislim da od toga nema većeg zadovoljstva. Po završetku stručnog osposobljavanja u školi planiram se potpuno baviti poduzetništvom ako će biti isplativo", ističe Gorički.
Procedura otvaranja obrta trajala je, kaže, sedam dana, iako se sada većina stvari može obaviti preko sustava e-Građani. Htjela je biti sigurna da će sve napraviti kako treba, a pomogle su joj i informacije iz medija. "U obrtu su registrirane dvije djelatnosti – salon za uljepšavanje u kojem nudim usluge šminkanja za sve prigode i individualna savjetovanja za djevojke, te agencija za promidžbu, u kojoj nudim usluge promocije različitih brendova kroz internetske medije – Instagram, Facebook i YouTube", objašnjava mlada poduzetnica.
Djelatnost obavlja u svojem domu, najam prostora joj nije potreban. "Imam puno projekata na kojima radim i planiram raditi, a početkom iduće godine planiram se preseliti u novi beauty studio i studio za snimanje čemu se izrazito veselim", kaže vlasnica Lux Lucisa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu