Svojom društvenom igrom želimo mlade odvojiti od pametnih telefona i tableta

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 01. listopad 2015. u 22:00
Sandro Bujan i Luka Mijatović

Prednost u odnosu na konkurenciju dvojac vidi u jednostavnosti učenja pravila kao i sposobnosti za povećanje interakcije među igračima i ogromnoj količini zabave.

Dvojica studenata ekonomije, Sandro Bujan i Luka Mijatović, od srednjoškolskih su dana strastveni poklonici društvenih igara. S vremenom su igranje igara zamijenili noćnim izlascima i druženjima s prijateljima, pa ih je mučilo kako to spojiti u jedno. Tako su došli na ideju 'WeePartyja', društvene igre koju su kao projekt prijavili i na natječaj Poslovnog dnevnika 'Hrvatska pamet Hrvatskoj'.

Bujan i Mijatović postali su svjesni da potražnja za društvenim igrama raste u vrijeme recesije zbog cijene i potrebe za druženjem. "Danas više nego ikad imamo osjećaj da ljudi više vremena provede pred ekranima svojih mobitela, tableta, računala, televizora nego sa svojim obiteljima i prijateljima." Vođeni time i idejom vlastite zabave, kreirali su društvenu kartašku igru namijenjenu prvenstveno mlađoj populaciji od 18 do 28 godina starosti. "Kao i svaka dobra ideja, nastala je sasvim slučajno. Prilikom jednog našeg okupljanja na prijateljevu rođendanu osjetila se poveća društvena disonanca između ljudi koji se ne poznaju otprije. Nakon nekoliko zabava, malo mozganja i puno smijeha rodio se WeeParty kao rješenje za neugodne situacije na zabavama", otkrili su Sandro i Luka koji su u periodu od prijave do danas najviše vremena posvetili istraživanju tržišta i potencijalnih korisnika, te zaključili kako na tržištu društvenih igara postoji veliki potencijal.

"Cilj i prednost WeePartyja nalazi se u poticanju mlađih generacija na druženje. Kroz društvenu igru pokušavamo odvojiti mlade ljude od pametnih telefona, tableta i računala. Postoji i poslovna verzija koja služi zbližavanju ljudi na različitim networking društvenim događanjima". Nova se društvena igra sastoji od dva špila sa po četrdeset i osam karata u svakom špilu. Svaki špil ma svoju funkciju koju određuje igra. "Karte su dizajnirane na principu izazova i istine s twistom. Ukoliko je igrač sramežljiv i ne želi obaviti radnju s karte biva kažnjen nekom jednostavnom kaznom kako bi se izbjegla neugodna situacija, a ako odradi radnju sa karte dobiva karte iz drugog špila koje mu omogućavaju da ga spase. Osim toga, kartom iz drugog špila može pogoršati situaciju drugom igraču čime postaje aktivni igrač tijekom igre što mu daje jedan oblik satisfakcije kada promjeni ishod igre", kaže dvojac dodatno pojašnjavajući i pravila: "Pravila su jednostavna i svatko se može priključiti u bilo kojem trenutku, ne treba čekati kraj igre kao što je slučaj primjerice u Monopolyju. Savladavanje igre traje doslovno manje od minute tako da nema potrebe za proučavanjem kompliciranih pravila."

Smatraju kako je upravo lakoća savladavanja jedna od većih prednosti njihovog koncepta nove kartaške igre. Iako na tržištu postoji nekoliko desetaka vrsta popularnih društvenih igara, za onu skupinu koju ciljaju dvojac s ekonomije već postojeće igre uglavnom su ili neisplative ili nepraktične. Igre poput planetarno popularnog Monopolyja cijenom i veličinom ne odgovaraju mladim ljudima koji su uvijek u pokretu i koji nerijetko na zabavama završe neplanirano, a svakako je u džepu lakše prenositi špil karata nego kutiju Monopolyja ili Rizika. Autorski dvojac ne skriva ponos dosadašnjim uspjesima i reakcijama okoline: "Poslovna verzija WeePartyja prezentirana je dvaput na Business Cafeu gdje je i dobro prihvaćena upravo iz razloga što su za stolom sjedili ljudi koji se u principu ne poznaju i trebaju ostvariti kontakt. Zbog čestih komičnih situacija koje igra izazove ljudi se lakše opuste i lagodnije pričaju o sebi. Ovom projektu relativno je sličan već postojeći Drinkopoly, s kojim nas se često povezuje, no svrha i dinamika naše igre daleko je drugačija – zbog čega i pokušavamo izbjeći ovu usporedbu."

Na tom tragu, istaknuli su da je WeeParty osvojio treće mjesto na BPC natjecanju poslovnih planova na matičnom, ekonomskom, fakultetu te drugo mjesto na prošlogodišnjem natjecanju 24. sata 'Pametnom idejom do uspjeha'. U ranijoj ih je realizaciji spriječio status studenata, u kojem, zbog financijske situacije, nisu uspjeli prodrijeti do tržišta. Naglašavaju kako za njihovu igru postoji i inozemni interes. "Iako postoje proizvodi slični našem, nema ih mnogo. Naša prednost u odnosu na konkurenciju sastoji se od jednostavnosti i lakoće učenja igre, kao i sposobnosti za povećanje interakcije među igračima i ogromne količine zabave koju pruža", zaključili su na kraju Sandro Bujan i Luka Mijatović. 

Komentirajte prvi

New Report

Close