PD Code
Vizija

Svjetski brend s jedinstvenom energijom

Prijateljstvo koje je počelo na akademiji za vojne pilote, ono Hrvoja Bušića i Tomislava Anadolca, preraslo je u iznimno uspješan biznis koji je Hrvatsku pozicionirao na svjetskoj sceni alkoholnih pića. Tvorci Old Pilot’s Gina koji je osvojio svijet i vlasnici destilerije Duh u boci rezimiraju svoj put do uspjeha i otkrivaju vizionarske nove projekte.

Mirta Bašić Broz
11. prosinac 2024. u 22:00
Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac

Svoju sedmogodišnju priču o razvoju brenda Old Pilot’s Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac opisuju kao nevjerojatno putovanje koje je počelo kao zajednička vizija dvojice prijatelja koji su se našli u potpuno novim ulogama, kao poslovni partneri i poduzetnici. Njihov poslovni projekt izrastao je, kako kažu, iz međusobnog uvažavanja i suradnje u koju je svatko od njih donio svoje jedinstvene vještine, znanja i ideje.

Kombinacijom tih elemenata uspjeli su stvoriti čvrste temelje za ono što danas smatraju uspjehom. U poslovnom svijetu nikad ne nedostaje izazova, a motivacija je nužan izvor uspjeha. “Motivacija koja nas je pokretala na početku nije se izgubila – štoviše, s godinama je dodatno ojačala. Rast našeg projekta ide ruku pod ruku s našim osobnim rastom, učimo svakodnevno, ne samo kao poduzetnici već i kao ljudi. Vjerujemo da upornost, hrabrost i rad uvijek donose rezultate, čak i u izazovnim okolnostima”, opisuju svoj put.

Kako naglašavaju, najveći izazovi tijekom godina uglavnom su bili vezani za njih same, što se odnosi na to kako donose odluke, upravljaju kompromisima i razumijevaju međusobne potrebe i ciljeve. “Vanjski izazovi uvijek postoje, ali ključ uspjeha leži u našoj spremnosti da im se prilagodimo i uhvatimo ukoštac s njima. Vjerujemo da je svaka prepreka prilika za učenje, a uspjeh dolazi kada ne odustajemo i pokušavamo iznova. Kako često kažemo: ‘Uspješni su oni neuspješni koji su pokušali još jednom’”, poentiraju Bušić i Anadolac.

Destilerija Duh u boci na svoju budućnost gleda ambiciozno, prožeto idejama i projektima koje grade s uzbuđenjem

Ponosni su što Old Pilot’s nije samo ime već i simbol vrhunske kvalitete i inovativnosti u svijetu jakih aromatičnih alkoholnih pića. Njihova destilerija specijalizirana je za proizvodnju džina i votke, a proizvodi su prepoznati i nagrađivani na lokalnoj i globalnoj sceni. U svojoj ponudi trenutačno nude London Dry džin, Barrel-aged džin i onaj s okusom jagode. “Svi naši džinovi izrađeni su od biljaka koje rastu i beru se u Hrvatskoj, pa svakim proizvodom svijetu prezentiramo autentične mirise i okuse naše zemlje. Kvaliteta ovih proizvoda potvrđena je brojnim svjetskim nagradama, što je dodatna potvrda naše vizije i predanosti”, govori Bušić.

Osim džina, nude i votku, jedinstven proizvod na domaćem tržištu. Njihova votka craft proizvodnje temelji se na pšeničnoj bazi, kako naglašavaju znalci, izuzetno je neutralna, glatka i pitka. Poput njihovih džinova, i votka je nagrađena na mnogim prestižnim natjecanjima. Kako votka ponovno doživljava globalnu popularnost, prepoznali su priliku za daljnji rast i širenje. “Širenje naše ponude dodatno će obilježiti viski, proizvod na kojem trenutačno intenzivno radimo. Ovaj inovativni proizvod već je privukao pozornost na svjetskim natjecanjima i vjerujemo da će donijeti revoluciju u ovoj kategoriji na našem tržištu”, napominje Anadolac.

Press photo

Njihov Old Pilot’s Art Edition svake godine predstavlja poseban projekt u kojem povezuju svijet umjetnosti s vrhunskim craft pićima. U suradnji s talentiranim hrvatskim umjetnicima “nastojimo ispričati priče koje nas inspiriraju, podržati projekte i poslati poruke koje smatramo važnima. Art Edition nije samo kolekcija već i ekskluzivna serija,  svako izdanje uključuje 500 numeriranih boca koje su postale pravi kolekcionarski primjerci”, opisuju poslovni partneri.

Vjerujemo da je svaka prepreka prilika za učenje, a uspjeh dolazi kada ne odustajemo i pokušavamo iznova.

Za ovogodišnje izdanje surađivali su s renomiranom hrvatskom umjetnicom Ivanom Fischer, koja je osmislila jedinstven vizualni motiv. Ovog puta i s humanitarnom notom. Od svakog prodanog primjerka ove edicije izdvajaju 5 eura za Udrugu za zaštitu životinja Indigo, čime žele podržati njihov rad, a ovu odluku objašnjavaju riječima: “Art Edition je naš način da spojimo ljude, priče i ideje koje nas pokreću te vjerujemo da ovogodišnje izdanje donosi upravo tu poruku: umjetnost, zajedništvo i solidarnost.”

Ready to Drink (RTD) program pak predstavlja odgovor na suvremene potrebe mlađe generacije, koja sve više cijeni praktičnost, zdravije opcije i umjereniju konzumaciju alkohola. S tim ciljevima osmislili su dva osvježavajuća koktela u limenci, koji pružaju vrhunsko iskustvo uživanja uz minimalnu pripremu. To su Gin&Tonic i Vodka Soda Red Grapefruit koji je inspiriran poznatim koktelom “Skinny Bitch”. Naslanja se to na njihovu filozofiju, koja je jednostavna, a ta je “uživajte u manjim količinama, ali uvijek birajte vrhunsku kvalitetu”.

Press photo

Destilerija Duh u boci na svoju budućnost gleda ambiciozno, prožeto idejama i projektima koje grade s uzbuđenjem. Pomicanje granica glavni je spiritus movens budućih projekata, od kojih izdvajaju izlazak viskija na tržište, i vjeruju da će taj proizvod biti prekretnica za njihov brend, te gradnju vlastite destilerije, koja će omogućiti povećanje proizvodnih kapaciteta te će biti i mjesto okupljanja koje će posjetiteljima omogućiti da na jednome mjestu dožive magiju njihova brenda.

“Već smo najavili svoj prvi viski, proizvod na kojem radimo s velikom pažnjom i inovativnim pristupom. Planiramo ga predstaviti 2025. godine, najprije na hrvatskom, a zatim i na svjetskom tržištu. Vjerujemo da će taj proizvod dodatno učvrstiti našu poziciju u industriji. Jedan od najuzbudljivijih projekata na kojem trenutačno radimo je gradnja vlastite destilerije u Jastrebarskom, koja neće biti samo prostor proizvodnje već i mjesto koje će pričati našu priču, a uključivat će i ugostiteljski dio. Vizija je stvoriti prostor koji ne samo da proizvodi vrhunska pića već i inspirira ljude ambijentom i energijom.”

* Sadržaj omogućio Duh u boci

Inspirits kampanja za nadahnuće

Najnovija kampanja Old Pilot’sa je InSpirits , platforma koja nadahnjuje i potiče ljude na ostvarenje njihovih ciljeva i snova u suradnji s uspješnim glumcima, pjevačima, poduzetnicima i drugim pojedincima koji su u životu postigli značajne uspjehe, stvaraju serijal inspirativnih priča. Cilj je podijeliti njihove stavove, osjećaje i perspektive kao motivaciju za one koji su na početku svog puta. Serijal InSpirits putem kratkih videoformata istražuje teme poput hrabrosti, strasti, upornosti i zadovoljstva koje dolazi iz ispunjenog života. Svaka priča pruža drukčiji uvid u putovanje prema ostvarenju snova, istovremeno služeći kao primjer i poticaj društvu ili pojedincima. “Želimo pokazati da je promjena moguća te da, s pravim stavom i pogledom na život, možemo kreirati stvarnost koja je ispunjena srećom i smislom. Ova inicijativa nije samo naš način da motiviramo druge već i da podijelimo filozofiju života koju i sami prakticiramo. Svojim iskustvom naučili smo da odlučnost, optimizam i hrabrost mogu otvoriti vrata mogućnostima i pomoći ljudima da postignu ono za što su mislili da je nemoguće. InSpirits je naša poruka svijetu – budite inspirirani, vjerujte u sebe i krenite prema svojim snovima.”

New Report

Close