Nova mobilna aplikacija jedinstvenog naziva 33% započela je s radom na hrvatskom tržištu, a namijenjena je svim lovcima na promocije, koji će od sada nikad lakše imati uvid u popuste na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Trenutno su u aplikaciji prisutne akcijske ponude Konzuma, Kauflanda, Spara i Lidla. Neke od ključnih značajki aplikacije su personalizirano iskustvo i kreiranje liste omiljenih proizvoda, kupovnih listi ovisno o potrebama korisnika, određivanje radijusa poslovnica s obzirom na lokaciju na kojoj se nalazite te pregledavanje maloprodajnih promocija na jednome mjestu.
Osim što aplikacija 33% osigurava brže i lagodnije iskustvo pretrage, ona ima i jasan ekološki efekt. Naime, upravo je podatak o 33 kilograma promotivnih letaka godišnje koje prosječno njemačko kućanstvo zaprimi u svoj poštanski sandučić, potaknulo internacionalni tim koji čine Ben Delhey, Anton Petkov i Josip Muller, da tiskane letke prenesu u digitalni svijet te ih sve spoje na jednome mjestu – u dlanu korisnika.
“U Hrvatskoj se prema procjenama godišnje na tisak letaka i kataloga utroši preko 25.000 tona papira, a broj takvih izdanja ide i preko 100 milijuna primjeraka. Ovom mobilnom aplikacijom želimo ponuditi opciju koja je usmjerena zaštiti naše planete, ali je i rješenje za još kvalitetniju komunikaciju između kupaca i trgovačkih lanaca”, ističe Josip Muller, jedan od autora aplikacije.
Prema istraživanjima njemačke tvrtke EZYA provedenima na području Europske unije, 91% kupaca tijekom pandemije postalo je opreznije pri uzimanju letaka, a čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu. Tako je ova aplikacija odgovor na potrebe modernoga čovjeka – ona je efikasna, personalizirana, uvijek dostupna i ekološki prihvatljiva.
“Vjerujemo kako je ovo tek početak i da je potencijal rasta izniman. Facebook je unio revoluciju u online medijima i pokrenuo svijet društvenih mreža, a mi želimo učiniti isto u području medija za oglašavanje promocija. U narednom razdoblju planiramo daljnje širenje ponude kroz uvid u akcije većeg broja prodajnih mjesta i subjekata kojima je zeleno i digitalno poslovanje te direktna komunikacija s kupcima visoko na listi prioriteta”, dodao je jedan od osnivača Ben Delhey.
Aplikacija je dostupna na hrvatskom tržištu na hrvatskom jeziku, kao i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a zahvaljujući aplikaciji u samo nekoliko klikova svoju kupovnu listu proizvoda možete podijeliti s prijateljima ili članovima obitelji. Proces traženja proizvoda možete dodatno ubrzati odabirom željene kategorije, primjerice: hrana, piće, cvijeće, uređenje doma, dječji proizvodi, smrznuta hrana, međunarodna kuhinja, začini i brojne druge. Aplikacija pokazuje i koliko je dugo proizvod na sniženju, a na kraju kupovne liste izračunava i konačni iznos kupnje. U aplikaciju možete unijeti listu svojih omiljenih proizvoda koje najčešće kupujete te potom brzo i jednostavno trenutno provjeriti kad i gdje su ti proizvodi na sniženju te sukladno tome odlučiti gdje ćete obaviti svoju kupovinu.
S obzirom da smo svjedoci velikom rastu cijena u posljednje vrijeme, kojem se zasad ne vidi kraj, ova aplikacija može pomoći u efikasnijem i jednostavnijem upravljanju kućnim budžetima.
Ovog ′lovca na promocije′ moguće je potpuno besplatno preuzeti preko Trgovine Play i App Store-a.