Nova mobilna aplikacija jedinstvenog naziva 33% započela je s radom na hrvatskom tržištu, a namijenjena je svim lovcima na promocije, koji će od sada nikad lakše imati uvid u popuste na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Trenutno su u aplikaciji prisutne akcijske ponude Konzuma, Kauflanda, Spara i Lidla. Neke od ključnih značajki aplikacije su personalizirano iskustvo i kreiranje liste omiljenih proizvoda, kupovnih listi ovisno o potrebama korisnika, određivanje radijusa poslovnica s obzirom na lokaciju na kojoj se nalazite te pregledavanje maloprodajnih promocija na jednome mjestu.
Osim što aplikacija 33% osigurava brže i lagodnije iskustvo pretrage, ona ima i jasan ekološki efekt. Naime, upravo je podatak o 33 kilograma promotivnih letaka godišnje koje prosječno njemačko kućanstvo zaprimi u svoj poštanski sandučić, potaknulo internacionalni tim koji čine Ben Delhey, Anton Petkov i Josip Muller, da tiskane letke prenesu u digitalni svijet te ih sve spoje na jednome mjestu – u dlanu korisnika.