Svaki od ovih oldtimera bilo bi sjajno imati u vlastitoj garaži

Autor: Poslovni.hr , 28. listopad 2014. u 11:15
Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

Neki od oldtimera su rijetki, a neke poput Mercedesa u galeriji desetljećima vozi isti vlasnik.

Plymouth Plaza 1956. 

 


Foto: Njuskalo.hr

Prodavač navodi kako je ovaj legendarni američki automobil bio prvi službeni auto Đure Đakovića, a dolazi s ispravnim 6-cilindarskim motorom od 4 litre. Tu su i originalni radio, servisna knjižica i novi rezervni motor. Automobil je prešao 136.000 kilometara, a kupac iz Zagreba traži 610.000 kuna. 
>>Opširnije

Jaguar MK X 1966.

 


Foto: Njuskalo.hr

Ovaj sjajni komad britanske tehnologije je jedan od 260 komada s 4.2-litrenim motorom, navodi prodavač iz Zagreba koji dodaje da su svi ostali imali motor od 3.8 litara. Navodi i kako je ovako opremljeni automobil s automatskim mjenjačem, električnim podizačima prozora i klima uređajem jedini u Europi. Auto je registriran, a nakon restauracije je prošao 2800 kilometara od njih ukupno 54.000. Cijena Jaguara je 540.000 kuna. >>Opširnije

Shelby Cobra 427 S/C 1966.

 


Foto: Njuskalo.hr

Automobil s 550 konjskih snaga plijeni pažnju gdje se pojavi. Sjajno je opremljen, a prodavač iz Slovenije za njega traži 525.000 kuna. >>Opširnije

Jaguar MK VIII 1958.

 


Foto: Njuskalo.hr

Ovaj se Jaguar proizvodio između 1956. i 1958. godine i čest je gost dražbi raznih aukcijskih kuća. Luksuzni automobil je dijelio međuosovinski razmak s prethodnikom kojem je i dosta sličan izvana. No, u unutrašnjosti je puno luksuzniji. Promjene su zahvatile i vanjski dio. Auto se nudio s motorom od 3,4 litre i 210 konjskih snaga. Prodavač traži za auto 361.000 kuna, a spreman je prihvatiti i plovilo. >>Opširnije

Rolls Royce Silver Cloud III 1964.

 


Foto: Njuskalo.hr

Želite li ovaj odlično uščuvani Rolls Royce također ćete se morati naviknuti na volan na desnoj strani. Dobit ćete automobil s kožnim sjedalima, električnim podizačima, sjedalima koja se pomiču horizontalno i vertikalno. Prodavač iz Rijeke za njega traži 310.000 kuna. >>Opširnije

Rolls Royce Silver Shadow 1966.

 


Foto: Njuskalo.hr

Želite li ovaj odlično uščuvani Rolls Royce također ćete se morati naviknuti na volan na desnoj strani. Dobit ćete automobil s kožnim sjedalima, električnim podizačima, sjedalima koja se pomiču horizontalno i vertikalno. Prodavač iz Rijeke za njega traži 310.000 kuna. >>Opširnije

Rolls Royce Silver Shadow 1972. 

 


Foto: Njuskalo.hr

Mercedesov automobil iz 1963. je cijelo vrijeme bio garažiran, registriran je, a godine su na njemu ostavile samo nekoliko ogrebotina. Još ima originalnu boju i interijer, a svi su potrošni dijelovi mijenjani originalnima. Prodavač navodi da čak ima i originalni račun iz tvornice iz 1963. godine te da je auto vozio samo jedan vlasnik. Za auto traži 306.000 kuna. >>Opširnije

Mercedes 190C 1963.

 


Foto: Njuskalo.hr

Mercedesov automobil iz 1963. je cijelo vrijeme bio garažiran, registriran je, a godine su na njemu ostavile samo nekoliko ogrebotina. Još ima originalnu boju i interijer, a svi su potrošni dijelovi mijenjani originalnima. Prodavač navodi da čak ima i originalni račun iz tvornice iz 1963. godine te da je auto vozio samo jedan vlasnik. Za auto traži 306.000 kuna. >>Opširnije

Mercedes 220 SE 1964.

 


Foto: Njuskalo.hr

Ovaj Mercedesov kabriolet prerađen je bio u pogrebni automobil 1968. godine, a prodavač iz Varaždina za njega traži 300.000 kuna. >>Opširnije

Mercedes Ponton 220S 1958. 

 


Foto: Njuskalo.hr

Prekrasni Mercedes dio je Ponton serije, koja je bila prva potpuno nova generacija Mercedesovih automobila nakon Drugog svjetskog rata. Oni su 1953. zamijenili model 170 i bili su okosnica proizvodnje do 1959., iako su neki modeli trajali do 1962. godine. Prodavač iz Zaboka za ovaj auto traži 250.000 kuna, a uzeo bi pod račun i neki noviji coupe. >>Opširnije

Komentari (1)
Pogledajte sve

Lijepo su održavani i zbilja i vrijede svaku kunu koju vlasnici traže. Opremljeni su vrhunskim auto dijelovima, i to su potrošni autodijelovi mjenjani u potpunosti novima. Mislim da bi svatko htio imati jednog oldtimera u svojoj garaži.

New Report

Close