Styria, vodeća medijska kuća u Hrvatskoj, velikom nacionalnom marketinškom kampanjom predstavila je svoj novi proizvod: Mondo Internet Supershop.
Riječ je o on-line trgovini koja nudi velik izbor robe iz širokog asortimana koji je trenutačno podijeljen u deset kategorija: knjige, tehnika, zabava, moda, kozmetika, dječja oprema, igračke, sport, zdravlje i dom.
Sigurnost prije svega
Styrijine medije, prije svega 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik, svakodnevno u Hrvatskoj koristi čak dva milijuna ljudi, a iskorak prema internetskoj trgovini prirodan je razvojni put medijske kompanije koja želi svojim korisnicima omogućiti dodatne servise i usluge, a svojim poslovnim partnerima ponuditi i novu prodajnu platformu. Mondo je kupcima dostupan od kraja srpnja, a sada se velikom nacionalnom kampanjom predstavlja svim hrvatskim potrošačima. Kampanja stavlja naglasak na sigurnost on-line kupnje i na povjerenje koje kupci mogu imati prema Mondu, ističući najjače adute ove on-line trgovine: sigurnost plaćanja, provjerene proizvode s jamstvom i servisnom podrškom, brzu i povoljnu dostavu, kao i korisničku podršku koja će korisnicima stalno biti na usluzi i brzo reagirati kvalitetnim informacijama.
Mozer
Dostavu ne računamo po nerazumljivim algoritmima, korisnička služba radi od 8 do 24
Zvonimir Mozer, direktor Mondo on-line trgovine, ističe da Mondo svojim odabirom proizvoda kupcima želi olakšati izbor i nuditi optimalno rješenje, a sve kroz jedinstveno iskustvo on-line kupnje, od trenutka posjeta i kupnje na Mondo.hr-u do isporuke proizvoda i postprodajnom podrškom. "Korisnička služba radi svaki dan od 8 do 24 sata i za sva pitanja imamo ne samo e-mail nego i besplatnu telefonsku liniju. Korisnicima ne računamo dostavu po nerazumljivim algoritmima, već čim nešto odaberu znaju da će ih dostava stajati 30 kuna i da je dostava, ako je narudžba viša od 700 kuna, besplatna. Rok dostave je od jedan do tri dana, a podržavamo i sve oblike plaćanja – karticama, direktnom uplatom ili pouzećem", kaže Mozer.
Razvoj Monda trajao je devet mjeseci, a velik dio posla odradile su dvije domaće tvrtke. Osječki Inchoo, regionalni lider u izradi internetskih trgovina na svjetski najpopularnijoj e-commerce platformi Magento, izveo je tehničko rješenje. Tomislav Bilić, direktor Inchooa, kaže da je to jedna od najvećih Magento instalacija u Hrvatskoj, što pokazuje da se domaća internetska trgovina podiže na novu tehničku razinu.Zagrebačka tvrtka Nivas, poznata po velikim brending projektima, radila je za Mondo na brend arhitekturi, dizajnu i korisničkom iskustvu. Gjuro Korać, kreativni direktor i glavni dizajner u tvrtki Nivas, kaže da je najveći izazov prilikom kreiranja arhitekture i korisničkog sučelja Monda bio velik asortiman usmjeren na različite ciljane skupine.
Postavljaju nove standarde
"Mondo je on-line trgovina usmjerena na 'iskusne' internetske kupce, no aktivno radi i na kreiranju novih. Samim time sučelje i korisničko iskustvo postaju presudni, jer će za mnoge kupnja na Mondu ujedno biti prva on-line kupnja. Mondo u cjelini kreira nove standarde on-line kupnje u Hrvatskoj", kaže Korać. Samo u prva dva mjeseca poslovanja nova domaća internetska trgovina Mondo imala je 250 tisuća jedinstvenih posjetitelja i prodala je više od šest tisuća proizvoda. Mondo Internet Supershop nastavit će pratiti svjetske trendove i potrebe korisnika, kako kupaca tako i dobavljača. Plan im je stalno obogaćivati ponudu i brzo reagirati na potrebe tržišta."Svaki dan na Mondu moći ćete vidjeti nove zanimljive brandove i nove uzbudljive proizvode, a kontinuiramo radimo i na razvoju platforme kako bismo kupcima pružili potpuni komfor on-line kupnje", zaključuje Mozer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu