Ožujsko pivo lansiralo je novu društveno odgovornu kampanju pod nazivom ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ kojom žele ukazati na problem velikog broja ilegalnih odlagališta otpada u Hrvatskoj.
U suradnji s udrugama i klubovima iz cijele Hrvatske u narednih nekoliko mjeseci planiraju očistiti 15 ilegalnih deponija.
“Bila nam je želja probuditi emociju kod naših sugrađana i još jednom dati konkretan doprinos podizanju kvalitete života u zajednici što ćemo učiniti kroz ove akcije čišćenja”, rekla je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.
Žuja godinama podržava niz kulturnih, sportskih i nevladinih institucija s ciljem unapređenja kvalitete života u zajednici u kojoj djeluje, a u njihovim akcijama čišćenja sudjelovat će volonteri i predstavnici Zagrebačke pivovare te udruga i klubova iz cijele Hrvatske.
Premijerno je predstavljen i TV spot koji je nastao u suradnji s kreativnom agencijom BBDO pod vodstvom Almira Okanovića, a režiju potpisuje Bruno Anković.
Spot prikazuje emotivne scene iz zagađenog okoliša uz pratnju domoljubne pjesme i uz već znana lica glumaca Gorana Bogdana, Gorana Navojca i Renea Bitorajca.
“Odlučili smo o ovom problemu progovoriti onako kako najbolje razumijemo – kroz prigodnu domoljubnu pjesmu. Želimo potaknuti ljude da se angažiraju i učine nešto dobro za okoliš”, istaknuo je Zlatko Novaković, senior marketing manager za Ožujsko pivo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu