Studenac i Wolt spremno odgovaraju na sve snažniju usmjerenost kupaca na online kupnju

Autor: PD VL native tim , 20. listopad 2022. u 07:42
Foto: Jedinstvena suradnja Studenca i Wolta/ Studenac

Jedinstvena suradnja tvrtki objedinjuje ugodno iskustvo kupnje, kvalitetan i posebno osmišljen asortiman te sigurnu i brzu dostavu

Ubrzani način života i digitalizacija društva svakodnevno nameću nove trendove i stvaraju neke posve nove potrebe i zahtjeve, uključujući i one potrošačke. Današnjem su kupcu tako, osim kvalitete i dostupnosti namirnica, jednako važni postali mogućnost jednostavne narudžbe i brze dostave. Preklapajući svoje ključne djelatnosti, Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, i Wolt, jedna od vodećih europskih platformi za dostave, odlučili su udružiti snage i zajedno su otvorili svoje prve dark store prodavaonice u Hrvatskoj i to u Zagrebu i Splitu.

“Brza kupnja” i digitalna transformacija kao vodeći tržišni trendovi

Koncept dark store trgovine podrazumijeva da kupci mogu naručiti proizvode isključivo putem platforme za dostavu, u ovom slučaju Wolt aplikacije, dok proizvode i svu potrebnu opremu osigurava trgovački lanac, odnosno Studenac. Riječ je o prvoj suradnji ovakve vrste u Hrvatskoj. Ova jedinstvena suradnja objedinjuje ugodno iskustvo kupnje te sigurnu i brzu dostavu, a dostupni asortiman posebno je osmišljen i prilagođen navikama kupaca koji koriste online platforme za dostavu.

“Online trgovine i aplikacije za brzu dostavu brzorastući su globalni trend koji je postao prisutan i u Hrvatskoj. Kao preferiranoj aplikaciji za dostavu hrane i namirnica, važno nam je da kupcima i dalje nudimo brzu i sigurnu dostavu, velik izbor namirnica te pristupačne cijene. Upravo smo se iz tog razloga odlučili na suradnju sa Studencem. Inovativnost, kvaliteta i profesionalnost vrijednosti su koje današnji kupci najviše cijene, a otvaranje dark store trgovina u ovom jedinstvenom partnerstvu predstavlja još jedan odgovor na potrebe naših kupaca i korisnika te na zahtjeve sve dinamičnijeg tržišta”, izjavio je Marko Rubelj, generalni direktor Wolt marketa.

Foto: Jedinstvene prodavaonice Studenca i Wolta/ Studenac

S druge strane, Studenac je trgovački lanac koji se svojim proximity formatom u kojem nema izravne konkurencije trudi prilagođavati različitim lokalnim zajednicama u kojima je prisutan diljem Hrvatske, pa tako i u urbanim sredinama koje karakterizira suvremen način života i užurbana svakodnevica kupaca. Studenac trgovine tako su nadohvat ruke kupcima, bilo da je riječ o lokacijama samih prodavaonica, praktičnom konceptu njihovog dizajna za brzu kupovinu ili ponudi s, primjerice, svježim i modernim TO GO asortimanom. Sve zamjetniji trend “brze kupovine” bio je veliki poticaj i za ulazak u partnerstvo s Woltom.

Kontinuirano pratimo svjetske trendove, a svjesni smo kako napredna analitika nudi veliku priliku za razvoj u dinamičnoj industriji maloprodaje. Upravo zbog realizacije razvojnih planova Studenac je pokrenuo Studenac Digital, svoj centar izvrsnosti za inovacije i najnaprednije korištenje analitike te upravljanje podacima jer su inovacije i digitalna transformacija strateški smjer kompanije za povećanje učinkovitosti poslovanja. Nastavit ćemo aktivno pratiti ponašanja kupaca, kako u našim prodavaonicama, tako i u novim dark store prodavaonicama te dodatno prilagođavati ponudu. Također, u suradnji s Woltom, pripremamo i planiramo brojne posebne akcije kako bismo se približili našim kupcima i omogućili im uštede i u ovom načinu poslovanja”, objasnila je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.

Poboljšanje kvalitete usluga i poslovno širenje kao imperativi

Što se planova za nadolazeću godinu tiče, iz Studenca i Wolta poprilično su jasni – unapređenje kvalitete i iskustva kupnje, ali i širenje poslovanja, nastavljaju biti fokus i svojevrsni imperativ.

Nastavak osluškivanja i praćenja tržišnih trendova i potreba kupaca nezaobilazan je korak u procesu poboljšanja kvalitete poslovanja kako Studenca, tako i Wolta. Širenje ponude i asortimana, unapređenje korisničke podrške i brzine dostave samo su neki od ciljeva za 2023. godinu. Osim toga, dugoročni je plan i otvaranje zajedničkih dark store trgovina u drugim gradovima u kojima je Wolt prisutan.

Foto: Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu i Marko Rubelj, generalni direktor Wolt marketa/ Studenac

Po svemu sudeći, ova jedinstvena suradnja Studenca i Wolta tek je započela, a daljnjim prilagodbama digitalnim trendovima i usvajanjem dostupnih tehnologija, zadovoljstvo modernog kupca sigurno neće izostati.

Uspon vodećih svjetskih kompanija

Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine, a u kontekstu slike koju predstavlja današnji Studenac, suvremene trgovine malog formata, ali velikih mogućnosti, ključna je bila 2018. godina, kada lanac mijenja svoj strateški smjer. Tada započinje unapređenje i značajna transformacija cjelovitog poslovanja kompanije, a o uspješnosti procesa govori i činjenica da je danas jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj i ujedno lanac s najvećim brojem prodavaonica, njih gotovo 1100. S druge strane, Wolt je u Hrvatskoj započeo s poslovanjem u prosincu 2019. godine, a tijekom posljednje tri godine postao je sinonim za dostavu hrane i drugih potrepština. Danas kompanija posluje u više od 20 gradova, a prema službenim podacima do sada je Wolt aplikaciju preuzelo preko 800 000 domaćih korisnika.

Sadržaj omogućio Studenac

New Report

Close