Na Danima komunikacija, 18.travnja dodijeljene su X i MIXX nagrade za najbolja ostvarenja u offline i online oglašavanju u Hrvatskoj, a agencijom godine proglašeni su Bruketa&Žinić OM koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju "Vremenski trezor" Zagrebačke banke uz agencije MediaCom i Degordian.
9.nagrada
za agenciju godine uz Ideja X i MIXX dobili su i Effie za marketinšku učinkovitost
Ista je kampanja nagrađena kao najbolja cjelovita kampanja na IdejiX, nagradom MIXX u kategoriji za digitalne kampanje te broncom na natjecanju Croatia Effie za marketinšku učinkovitost. Kako kaže Davor Bruketa deveti put su proglašeni agencijom godine i svake godine im velik izazov predstavlja potvrditi taj status. ˝Titula je za nas posebna jer dolazi od kolega iz struke koji najbolje razumiju kontekst u kojem svakodnevno radimo pokušavajući riješiti komunikacijske izazove hrvatskih oglašivača˝, poručio je Nikola Žinić. Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto dijele agencije BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, McCann Zagreb i agencija Se?or dok je treće mjesto pripalo agenciji Grey Worldwide Zagreb. Nagradu MIXX "Best in Show" osvojila agencija Drap za kampanju "1000 NESCAFÉ šalica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu