Strastveni smo, žustre rasprave s klijentima nisu nam strane

Autor: Marta Duić , 24. ožujak 2015. u 22:01
Foto: Almir Okanović

Nismo agencija koja samo kima glavom, ali imamo tu sreću da JE u zadnje vrijeme sve više klijenata koji cijene, razumiju, neki čak i potiču tu našu strast i upornost, neki bi čak rekli ludost.

Almir Okanović, odnedavno glavni kreativni direktor agencije BBDO, karijeru u struci je počeo je graditi 2004. godine.

U BBDO-u radi od 2006., samo četiri godine kasnije postaje kreativni direktor, a ove godine i glavni kreativni direktor. Inače, BBDO agencija je skraćenica imena četiri osnivača agencije Battena, Bartona, Durstina i Osborna. Agencija se iz New Yorka ubrzo proširila po cijelom svijetu, a danas posluju u više od 150 zemalja. U Hrvatskoj je prisutna od 1990.

Kakvo je trenutno stanje s marketinškim agencijama na našem tržištu? Kako se najbolje istaknuti?
Kad gledamo stanje cijele regije, Hrvatska stoji relativno dobro. Ipak, zbog sveprisutne krize, mnogi oglašivači i dalje prvo režu marketing, ali to se polako mijenja. Unatoč 'kalvariji' koju smo prošli 2010. godine, kad smo izgubili dva velika klijenta, zapeli još više te u kratkom vremenu dobili nove klijente i 'digli se iz mrtvih'.  Upornost se isplati jer agencije se ističu po onome što vidiš na televiziji, u tisku ili na ulici. Najbolja promocija za bilo koju agenciju je odrađeni posao. Sve ostalo je kratkoročno.

Po čemu je BBDO agencija drugačija od ostalih?
Mi se vodimo mantrom 'The Work. The Work. The Work'. Pritom ne mislim samo na glagol raditi već i na radove (reklame) iza kojih stojiš, poslove koje si završio i s kojima se ponosiš. Koliko god su nam osvojene nagrade na festivalima lijepe i važne, one nisu uvijek pokazatelj koliko agencija može i zna. Naša poslovna praksa je pokazala da, kad svoj posao radiš sa strašću i upornošću, kad se trudiš razumjeti poslovno okružje te poznaješ kulturnu i mentalnu sliku ljudi kojima se obraćaš, onda sigurno nešto radiš dobro. Nismo agencija koja samo kima glavom, ulazimo i u žustre rasprave sa svojim klijentima, ali imamo tu sreću da u zadnje vrijeme imamo sve više klijenata koji cijene, razumiju, neki čak i potiču tu našu strast i upornost, neki od klijenata bi rekli i ludilo.

Kakva je organizacijska struktura agencije? Koliko je zaposlenih u timu?
Trenutno BBDO Zagreb ima 40-ak zaposlenih, a organizirani smo kroz kreativni odjel, account odjel, odjel montaže i 3D animacije, odjel strateškog planiranja te DTP odjel.

Koja je vaša nova uloga i zadaća u agenciji?
Sada sam direktno odgovoran za sve što izlazi iz agencije, u kreativnom i izvedbenom smislu.  To je, naravno, prilika da sve ono što smatraš dobrim možeš dodatno zastupati i 'gurati'. No neke stvari se neće promijeniti. I dalje ću pisati ideje i scenarije jer je to dio posla koji me najviše veseli i koji mi je osobno najzanimljiviji. Inače, vezano uz titule, mi smo agencija u kojoj, kad je riječ o poslu, činovi i funkcije ne moraju igrati odlučujuću ulogu. Mi se uvijek vodimo se rečenicom 'idea is the boss', a ideje znaju doći odsvuda.

Koje je vaše najveće dostignuće, uspjeh, nagrada?
Ako gledamo kroz festivalske nagrade, najveća je svakako Grand PRix na IdejiX 2011. godine. To je nominalno najveća nagrada, ali meni osobno, najdraži od svih poslova do sada, možda i najuspješniji,  je prošlogodišnja nogometna kampanja za Svjetsko nogometno prvenstvo,  za Ožujsko.  Nju su, koristeći birane epitete, prenijeli mnogi strani mediji –  FOX news, BBC, najveći strani nogometni portali, te je i kod nas i vani popraćena s rekordnom količinom shareova i pozitivnih komentara. Ta kampanja je zbilja odjeknula, i ne samo u Hrvatskoj.

Koji su vam poslovni planovi za budućnost?
U planu mi je raditi ovaj posao dokle god imam želje, volje i strasti. Ostalo će doći samo od sebe.

Komentirajte prvi

New Report

Close