Što imate zajedničko sa prodavačima na tržnici?

Autor: Poslovni.hr , 21. ožujak 2017. u 15:21
Foto: fotolia

Zajednički cilj je isti, prodaja proizvoda. Međutim na tržnici nema puno planiranja i prodaja je prirodan proces. Profesionalni trgovci puno planiraju, rade strategije, analiziraju, testiraju, drugim riječima kompliciraju.

Ako ste nekada bili na tržnici, vjerojatno ste uočili stvari koje bi trebali i najprofesionalniji prodavači koristiti u svojoj taktici prodaje.
1. Priča
Prodavači na tržnici postavljaju se prema nama kao prijatelji, ćaskaju i usput ubacuju reklame za svoje proizvode. Pitaju nas što spremamo za ručak ili što volimo pa predlože novi sastojak iz svog asortimana uz neki recept ili doskočicu.
2. Poklon
Prodavači na tržnici imaju odličnu strategiju – uz kupljeno dodaju poklon (100 grama više, svježu papriku ili malo mrkvice) i obavezno dodaju komentar npr. “za zdravlje” ili ”za vašu punicu”. Taj komentar mnogo više utječe na ljude od samog poklona. Na taj način stječu vjerne korisnike i zadovoljne kupce. Objasnite svojim kupcima da vam je stalo do njih i pokažite kako ste pripremili poklon baš po njihovoj mjeri.

Zato, ne komplicirajte. Dođite na jednodnevni trening kojeg organizira Poslovni dnevnik sa vodećim stručnjacima 20. Travnja 2017. u Zagrebu.

Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje OVDJE

Pročitajte više OVDJE

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Komentirajte prvi

New Report

Close