U Zagrebu je predstavljena knjiga "Odgovorno oglašavanje", prve na našem tržištu koja se bavi tematikom prava i etike u oglašavanju.
Suizdavač je Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA), a autori su Kamilo Antolović i Predrag Haramija, stručnjaci iz područja marketinga i oglašavanja. Oni u knjizi analiziraju ovo područje s naglaskom na pojavu novih medija, sredstava i tehnologija koje dovode do novih načina komunikacije s potrošačima pri čemu odgovorno oglašavanje postaje neizostavni čimbenik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu