Zagreb Američki hotelska grupacija Starwood Hotels&Resorts, s kojom surađuje i zagrebačka hotelska kompanija HUP-Zagreb, krenula je s reklamnom kampanjom na Instagramu, prenosi hotelski portal 4Hoteliers.
Prvo je to oglašavanje nekog hotelskog brenda na toj društvenoj mreži. Oglašavanje provodi Starwoodov program lojalnosti koristeći Instagram fotografije Starwoodovih brendova. Riječ je o tzv. vizualnim oglasima. Instagram postaje jedan od glavnih Starwoodovih društvenih kanala za prezentaciju devet brendova (Westin, Sheraton, Four Points by Sheraton, The Luxury Collection, W Hotels, St. Regis, Le Méridien, Aloft, Vision of W Hotels i Element by Westin), od kojih u Hrvatskoj pod okriljem HUP-a Zagreb posluju tri (Westin, Sheraton i Four Points by Sheraton), a u Splitu je brend Le Méridien u hotelu Lav.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu